مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از صفر شدن صف ورود به چرخه حمایت این نهاد خبر داد و گفت: خانوارهای واجد شرایطی که پشت نوبت ورود به چرخه حمایتی کمیته امداد هستند تا آخر مهر امسال خدمات این نهاد را دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۶۶۹۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳ 18 October 2018

به گزارش تابناک : محمدرضا متین پور با بیان اینکه اولویت اصلی این نهاد حمایت از اقشار نیازمند است، اظهار داشت: خانوارهای واجد شرایطی که پشت نوبت ورود به چرخه حمایت هستند تا آخر مهر امسال خدمات این نهاد را دریافت می‌کنند.

وی تعداد این خانوارها را نزدیک به 4 هزار اعلام کرد و افزود: شرایط اقتصادی جامعه سبب افزایش مراجعه به کمیته امداد شده است و این نهاد در راستای عمل به وظیفه خود و حمایت مؤثر از نیازمندان اقدام به افزایش ظرفیت پذیرش خود کرده است.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان با بیان اینکه جامعه تحت حمایت این نهاد از ضعیف‌ترین اقشار نیازمند جامعه هستند، گفت: سالمندان نیازمند بالای 60 سال، زنان سرپرست خانوار و مردان ازکارافتاده بالای 70 درصد و ایتام، عمده مددجویان کمیته امداد اصفهان را تشکیل می‌دهند که در نوسانات اقتصادی و افزایش تورم خطرات زیادی متوجه آن‌ها می‌شود.

وی جلوگیری از وارد آمدن آسیب جبران‌ناپذیر به خانوارهای نیازمند اصفهانی را مستلزم مشارکت و هم‌افزایی مردم نیکوکار استان دانست و بیان کرد: در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل کمک مردم به کمیته امداد اصفهان 28 درصد رشد داشته است که نشانگر موقعیت‌شناسی مردم استان است که در شرایط سخت اقتصادی هم دست یاری به‌سوی همشهریان نیازمند خود دراز می‌کنند.

متین پور سریع‌ترین راه کمک به نیازمندان اصفهانی را استفاده از روش‌های نوین و الکترونیکی دانست و گفت: کد #031*8877* شماره تلفن نیکوکاری 0968877، سامانه پیامکی 8877 و تارنمای Isfahan.emdad.ir از مهم‌ترین راه‌های در دسترس مردم برای مشارکت در حمایت از نیازمندان است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار