مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: تعداد ماموریت های انجام شده از سوی این سازمان در سه ماه نخست سال 94 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 11 درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۶۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹ 26 July 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:محمد مهدی شایق گفت:در سه ماه نخست امسال ماموران آتش نشانی شیراز سه هزار و 139مورد ماموریت انجام دادند اما این تعداد در مدت مشابه سال قبل دو هزار و 814 مورد بود.

وی ادامه داد:همچنین در مدت یاد شده یک هزار و 389 مورد ماموریت در ارتباط با حریق انجام شد که از این تعداد 464 مورد مربوط به حریق زمین، 217 مورد فضای سبز، 206 مورد منزل مسکونی و 85 مورد خودرو بود.

شایق بدون ارائه آمار مشخصی، اظهار کرد:در مدت مورد اشاره نیز، ماموریت مربوط به حوادث رانندگی 32 درصد و ماموریت مربوط به امداد حیات وحش و جانوران وحشی نیز 24 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشت.

وی گفت: 32 درصد مجموع ماموریت های سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز در سه ماه نخست امسال مربوط به اتفاقات و حوادث آسانسور بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل 22 درصد افزایش داشت.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز بیان کرد:همچنین در سه ماه نخست امسال، سه هزار و 536 مورد تماس با سامانه 125 این سازمان برقرار شد و با تلاش ماموران این سازمان 514 نفر از خطر نجات یافتند.

شایق گفت:در این مدت و در نتیجه بروز حوادث متعدد متاسفانه 34 نفر از شهروندان جان خود را از دست دادند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار