مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: 16 میلیارد تومان به معلمان برای حق‌التدریس بدهکار هستیم همچنین بدهی نیز بابت تصحیح اوراق امتحانی و برگزاری امتحانات نهایی وجود دارد که این مقدار در مجموع با حق‌التدریس 30 میلیارد تومان است.
کد خبر: ۶۶۸۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ 17 October 2018

به گزارش تابناک : قاسم‌علی خدابنده با بیان اینکه از 90 هزار نیروی فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی 10 هزار نفر طلب دارند؛ گفت: بیشترین حجم بدهی بازنشستگان مربوط به پاداش پایان خدمت و ذخیره مرخصی بود که تا پایان شهریورماه حدود 400 میلیارد تومان پرداخت کردیم، بنابراین در خراسان رضوی بازنشستگان مطالبات زیادی ندارند.  

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: آنچه که به‌عنوان بدهی به همکاران بدهکار هستیم، حق‌التدریس فروردین، اردیبهشت و خردادماه سال جاری بوده که مجموع این بدهی 16 میلیارد تومان است، همچنین بدهی نیز بابت تصحیح اوراق امتحانی و برگزاری امتحانات نهایی وجود دارد که از سال 1396 و همین طور خرداد و شهریور ماه 97 بدهکار هستیم که این مقدار در مجموع با حق‌التدریس 30 میلیارد تومان است که به‌محض دریافت اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه این مطالبات را پرداخت می‌کنیم.  

وی متذکر شد: ما پیگیر مطالبات به حق و قانونی همکاران هستیم و از طریق مجاری قانونی و ارتباط با وزارتخانه، دولت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه و بودجه این مطالبات را پیگیری می‌کنیم. 

خدابنده تصریح کرد: از نمایندگان مجلس می‌خواهیم که در بودجه‌های سنواتی، وضعیت آموزش و پرورش از سرانه‌های دانش‌آموزی، بهسازی و نوسازی مدارس را در نظر بگیرند همچنین تمام حرف معلمان حق و حقوق خودشان نیست بلکه از کیفیت پایین برخی از مدارس، کلاس‌ها، عدم امکانات لازم آموزشی در برخی از مدارس و وضعیتی که دانش‌آموزان دارند نیز مقداری نگران و گله‌مند هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار