مدیر کل تعاون روستایی خوزستان گفت: در 6 ماهه نخست امسال تا کنون تمام نیازهای روستائیان در زمینه کود، بذر، نهاده‌های دامی، سم، سوخت و آرد به صورت مستمر و بدون وقفه توزیع شده است.
کد خبر: ۶۶۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹ 16 October 2018

مهدی صیاحی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه، شبکه تعاون روستایی خوزستان در شهرستان‌های مختلف استان فعالانه و مستمر به رفع نیازهای کشاورزان و روستائیان در بخش‌های مختلف پرداخته و نیاز آن‌ها را تامین کرده است.

وی با اشاره به این‌که کشاورزان و دامداران در خوزستان در طول سال به کود، بذر، نهاده‌های دامی و سم نیاز دارند، افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه 17 هزار و 751 تن انواع کود شیمیایی، 21 هزار و 220 تن انواع بذر، 11 هزار و 159 تن انواع نهاده‌های دامی و 3 هزار و 937 لیتر سم را توزیع کرده‌ایم.

مدیر کل تعاون روستایی خوزستان بیان کرد: روستائیان نیازهای خاصی در زمینه گاز مایع، گازوئیل، آرد نانوایی و ... دارند و در این زمینه در این مدت 171 هزار و 810 کیلوگرم گاز مایع و بیش از 13 هزار لیتر بنزین، گازوئیل و نفت سفید را توزیع کرده‌ایم.

صیاحی با اشاره به توزیع آرد میان روستاییان استان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا پایان شهریورماه، 55 میلیون و 200 هزار کیلوگرم آرد میان روستائیان در خوزستان توزیع شده است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار