سوت آغاز سی و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران فردا چهارشنبه 25 مهر با رقابت تیم های کاله وفرش آراء در آمل نواخته می شود.
کد خبر: ۶۶۸۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰ 16 October 2018

خبرگزاری صداوسیما، در هفته نخست این مسابقات که به طور همزمان با 5مسابقه دیگر در شهرهای مختلف برگزار می شود، دو تیم کاله مازندران وفرش آراء مشهد از ساعت16 عصرچهارشنبه با قصاوت "داوود نافعی" به عنوان داور اول و " قادر صادقی" داور دوم در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل به مصاف هم خواهند رفت.

شاگردان بهروز عطایی درتیم کاله مازندران در این فصل با ترکیب جوان ومیانگین سنی پایین تری به نسبت فصل های گذشته روانه لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور شدند، امیدوارند که عملکرد ونمایش بهتری نسبت به فصل های قبل ارائه کنند.

کاروان تیم فرش آراء مشهد برای برگزاری مسابقه روزچهارشنبه برابرکاله مازندران، پیش از ظهرسه شنبه وارد شهرستان آمل شدند و نخستین تمرین خود رانیز امشب برگزار خواهند کرد.

تیم کاله مازندران که از حدود یک ماه گذشته تمرینات منظم وپرفشار خود را در آمل آغاز کرده بود، آخرین تمرین خود را پیش از بازی حساس روزچهارشنبه برابر نماینده خراسان رضوی، عصرسه شنبه برگزار کرد.

درهمین حال سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: در این مدت درآمل تمرینات منظمی در دونوبت صبح وعصر پشت سر گذاشتیم و به مرزآمادگی برای مسابقات رسیدیم.

بهروزعطایی افزود: در فصل جاری مسابقات لیگ برتر امسال، با توجه به افزایش تعداد تیم های شرکت کننده، لیگ بسیار سختی را پیش روخواهیم داشت و این وضعیت برای تیم ما که بسیار جوان هست را سخت خواهد کرد.

وی ادامه داد، برای لیگ امسال حداقل 5 تا 6 تیم شانس رفتن روی سکوی واز شانس قهرمانی برخوردار هستند وبقیه تیم ها نیز به تدریج در ردیف پیش سر این تیم ها با توجه به بضاعت مالی وبازیکن قرار می گیرند.

سرمربی تیم کاله مازندران با بیان اینکه به طور حتم تیم کاله با وضعیت مالی تعیین شده وبازیکنانی را که جذب کرده ودراختیار دارد، نمی تواند با تیم های مدعی همچون پیکان وارومیه رقابت کند، گفت: انتظار براین هست که هواداران وعلاقمندان به والیبال کاله، واقعیت موجود باشگاه وتیم را درک کنند و توقع متناسبی را با وضع موجود داشته باشند.

عطایی گفت، البته این به آن معنی نیست که ما هیچ تلاشی نکنیم، اما تیم کاله دراین فصل بازیکنان کاملا انگیزشی دراختیار دارد که آماده رقابت با بزرگان والیبال کشور است.

وی افزود: به هر حال ما در کاله کار خودمان را انجام خواهیم داد و با توجه به وضعیت دیگر تیم ها، این دلیل نمی شود که ما دست روی دست بگذاریم و کاری نکنیم . ما تلاش خودمان را خواهیم کرد و هدف ما در این فصل این است که بهتر از فصل قبل باشیم و به عنوان یک تیم خوب در آخر فصل از کاله یاد شود.

به گزارش خبرنگار ما، در فصل جدید مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران 13 تیم پیکان، کاله مازندران، سایپا تهران، شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز، خاتم اردکان، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد سیرجان ایرانیان، درنا ارومیه، شهر آرا مشهد، عقاب نهاجا و شهروند اراک حضوردارند.تیم ها در این فصل از رقابت ها در یک گروه 13 تیمی به صورت و رفت برگشت به مصاف یکدیگر می روند و 8 تیم برتر راهی مرحله پلی آف خواهند شد.تیم کاله مازندران با کسب دو مقام قهرمانی ، یک دومی و چهار عنوان سومی در این رقابت ها به عنوان دومین تیم افتخارآفرین لیگ برتر والیبال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار