مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت یزد با اشاره به فعالیت 2 ساله این صندوق در استان گفت: تاکنون 28 هزار و 92 نفر در این صندوق، سپرده گذاری کردند.
کد خبر: ۶۶۸۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵ 16 October 2018

رضا زارع بیدکی افزود: با گردش وجه سپرده گزاری‌شده از سوی نیکوکاران در این صندوق امکان پرداخت تسهیلات برای مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر بدون دریافت سود بانکی فراهم می‌شود.
وی اظهار داشت: تمامی مراکز این نهاد در شهرستان‌ها کارهای مربوط به سپرده گزاری و تشکیل پرونده وام را انجام می‌دهند و امسال یکهزار و 123 مورد تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت شد.
وی یادآور شد: از مجموع 73 میلیارد و 980 میلیون ریال تسهیلات اعطایی به نیازمندان 33 میلیارد و 770 میلیون ریال برای ایجاد اشتغال و 40 میلیارد ریال در قالب وام کارگشایی پرداخت‌ شده است.
مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت یزد با بیان اینکه 62 درصد از وام‌گیرندگان مددجوی تحت حمایت و 38 درصد نیازمندان موردی هستند افزود: سهم مددجویان بهره‌مند از تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال و کارگشایی در نیمه نخست امسال 53 میلیارد و 170 میلیون ریال و سهم اقشار نیازمند غیر تحت حمایت 20 میلیارد و 810 میلیون ریال بوده است.
وی بابیان اینکه هدف این صندوق پیشتازی در بانکداری اسلامی با حمایت و افتتاح حساب نیکوکاران است گفت: تسهیلات پرداختی به نیازمندان برای ایجاد اشتغال، امور درمانی، ازدواج، تحصیلی، بدهی و وام‌های محکومان به جرائم غیر عمد اعطا می‌شود.
38 هزار نفر از خدمات کمیته امداد استان یزد بهره مند هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار