معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان گفت: با توجه به برپایی جشن عاطفه‌ها در دو مرحله در مجموع ۲ میلیارد و ۷۵۳ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی از استان جمع آوری شد که این رقم نسبت به سال گذشته رشد ۳۱ درصدی ار خود نشان می‌دهد.
کد خبر: ۶۶۸۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰ 16 October 2018
جمشید محمدی عنوان کرد: با توجه به برپایی جشن عاطفه‌ها در دو مرحله در مجموع ۲ میلیارد و ۷۵۳ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی از استان جمع آوری شد که این رقم نسبت به سال گذشته رشد ۳۱ درصدی از خود نشان می‌دهد.

به گزارش ایکنا، محمدی با بیان اینکه در مرحله اول جشن عاطفه‌ها یک میلیارد و ۵۰۳ میلیون تومان جمع‌آوری شد عنوان کرد: امسال مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در هزار و ۲۶۰ مدرسه در استان همدان برگزار شد.

محمدی با اشاره به اینکه دو هزار پاکت در مدارس استان برای جمع‌آوری کمک خیران توزیع شد اضافه کرد: کمک‌های جمع آوری شده در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها، ۵ میلیون و ۹۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال نیز کمک غیر نقدی اعم از کیف و کفش و البسه و ... بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان ادامه داد: کمک‌های نقدی جمع آوری شده در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها نسبت به سال گذشته ۲۱ درصد رشد و در کمک‌های غیر نقدی ۳۷ درصد رشد از خود نشان می‌دهد که مجموع نسبت به سال گذشته رشد ۳۱ درصدی از خود نشان می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار