رئیس بنیاد مسکن شهرستان نهاوند بابیان اینکه بهسازی ۴۱ روستای دیگر در دست اقدام است، گفت: طی سال جاری از محل اعتبارات ملی و استانی و قیر اعتباری عملیات بهسازی ۲۸ روستای دیگر آغاز و تاکنون ۶ روستای آن به بهره‌برداری رسیده است.
کد خبر: ۶۶۸۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 16 October 2018
علیرضا نثاری از صدور سند مالکیت برای ۹۷ درصد مساکن روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، نثاری بااشاره به اجرای فاز اول بهسازی ۹۱ روستا در شهرستان نهاوند، گفت: از این تعداد؛ بهسازی ۵۰ روستا تکمیل شده و طرح مورد بهره‌برداری قرارگرفته است.

رئیس بنیاد مسکن نهاوند با اشاره به اجرای این طرح‌ها گفت: چهارشنبه هفته جاری محمدرضا شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور باهدف بازدید و افتتاح و بهره‌برداری از برخی پروژه‌های بهسازی در شهرستان نهاوند حضور پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به شاخص بهسازی روستایی در شهرستان نهاوند گفت: شهرستان نهاوند در زمینه بهسازی واحد‌های روستایی در کشور دارای شاخص ۴۸ درصد است.

نثاری در ادامه از نوسازی ۱۵ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن روستایی از سال ۱۳۸۴ تاکنون در روستا‌های شهرستان نهاوند و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر خبر داد و گفت: این تعداد واحد بااعتباری افزون بر ۱۸۹ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: طی سال جاری نیز ۲۰۰ واحد مسکونی بااعتباری افزون بر ۳.۵ میلیارد تومان نوسازی شده و به بهره‌برداری رسیده‌است.

رئیس بنیاد مسکن نهاوند ادامه داد: در حال حاضر ۳۵۰ نفر متقاضی واجد شرایط در حال تکمیل پرونده و معرفی به بانک‌های عامل برای استفاده از تسهیلات نوسازی مسکن روستایی هستند.

وی با اشاره به اینکه سهمیه شهرستان نهاوند در حوزه اعتبارات نوسازی مسکن روستایی ابلاغ‌شده است، گفت: طی سال جاری ۷۰۰ فقره تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی در اختیار بنیاد مسکن شهرستان نهاوند قرارگرفته است.

نثاری بابیان اینکه تاکنون ۲۲ هزار و ۴۰۰ جلد سند مالکیت برای واحد‌های نوسازی شده روستایی در شهرستان نهاوند صادرشده است، گفت: این تعداد ۹۷ درصد مساکن روستایی شهرستان نهاوند را شامل می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار