حجت‌الاسلام گودرز سیفی گفت: سال گذشته آستان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) نهاوند در یک اقدام فرهنگی و مذهبی با همراهی خیرین و اداره بهزیستی شهرستان بیش از ۱۵۰ هزار بسته سمنو در موکب‌های ایران و عراق و بخشی از شهرستان نهاوند توزیع کرد.
کد خبر: ۶۶۸۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ 16 October 2018
تولیت آستان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) نهاوند از ارسال ۲۴ تن انواع مواد خوراکی ویژه پذیرایی از موکب زائرین اربعین خبر داد.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام سیفی با اشاره به اینکه بسته‌های سمنو توزیع شده حاوی پیامی در خصوص ارج نهادن به جایگاه حضرت رقیه (س) بود، تصریح کرد: با همراهی خیرین و موسسه ترنم باران حضرت رقیه (س) و همکاری بهزیستی این اقدام امسال نیز به‌صورت گسترده و متنوع‌تر انجام می‌شود.

سیفی افزود: در حال حاضر در شهرستان نهاوند از محل نذورات مردمی و کمک‌های خیرین بیش از ۱۲۰ هزار عدد بسته خوراکی شامل کیک، خشکبار، آب میوه و ۱۱ هزار بسته آب معدنی، پنج تن سیب درختی، چهار تن سیب زمینی جهت ارسال به اولین موکب‌های ایران در مرز میرجاوه در شرق کشور، همسایه با کشور پاکستان ارسال شد.

️وی عنوان کرد: سال گذشته تعداد زیادی از زائرین پاکستانی در موکب‌های مرز ایران به‌علت گرسنگی و تشنگی دچار سختی شدند به همین دلیل آستان شاهزاده محمد آمادگی پذیرایی از زائران اربعین حسینی را با در نظر گرفتن نقاط ضعف سال گذشته و رفع آن‌ها در داخل و خارج از کشور را دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار