رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان از ارائه خدمت مضاعف اداره گذرنامه این پلیس به متقاضیان شرکت در همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۶۶۸۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ 16 October 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ محمد حسن اسماعیلی اظهار داشت: با توجه به تقاضاهای بی‌شمار مشتاقان شرکت در همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی، فعالیت اداره گذرنامه این پلیس واقع در اصفهان خیابان وحید،خیابان رودکی ،جنب کلانتری 15 و همچنین ادارات گذرنامه شهرستان‌های استان به صورت مضاعف انجام می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه سال‌های گذشته بسیاری از زائران در مرزهای خروجی با مشکل مواجه و از خروج قانونی آنها جلوگیری به عمل آمده و همین امر سبب شده بود تا تعداد زیادی از گذرنامه‌های شهروندان توقیف و به این پلیس بازگردانده شود و در این رابطه نیز پرونده‌های قضایی متعددی برای متقاضیان تشکیل شد که توصیه می‌کنیم زائران حتماً مد نظر داشته باشند که برابر دستورالعمل‌های صادره خروج از کشور فقط منوط به ارائه اصل گذرنامه شخصی و ویزای معتبر است.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان با بیان اینکه تمام کارشناسان اداره گذرنامه پلیس به صورت مضاعف آماده ارائه خدمات به زائران هستند، تصریح کرد: از زائران می‌خواهیم قبل از هر اقدامی وضعیت خروج و سایر موارد گذرنامه خود را استعلام بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: به شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین حسینی توصیه می‌کنیم از تحویل گذرنامه خود به افراد دیگر جدا خودداری کنند چرا که در صورت ارائه گذرنامه به غیر در مبادی مرزی از خروج شخص جلوگیری به عمل آمده و کلیه مسئولیت‌های قضائی ناشی از آن نیز متوجه صاحب گذرنامه می‌شود.

سرهنگ اسماعیلی گفت: زائران می‌بایست قبل از خروج نسبت به اخذ ویزای معتبر از دفاتر رسمی اقدام کنند چرا که در غیر این صورت ضمن ممانعت از خروج آنان برایشان پرونده قضایی تشکیل و رسیدگی به آن منوط به طی مراحل اداری و قضایی طولانی مدت خواهد بود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار