وزیر کشور در گفتگو با خبرنگار تابناک ایلام؛
وزیر کشور در توصیه با زائرین اربعین بیان داشت: کسانی که می خواهند به منظور شرکت در راهپیمایی اربعین مرزهای سه گانه عزیمت نمایند حتما گذرنامه ویزای معتبر به همراه داشته باشند.
کد خبر: ۶۶۸۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ 16 October 2018

وزیر کشور امروز به منظور بازدید از زیر ساختها و وضعیت تردد زائرین اربعین،صبح امروز  به استان ایلام سفر کرد .رحمانی فضلی بلافاصله به صورت زمینی عازم مهران شد تا ضمن بازدید از زیرساختهای مسیر ،در نشست ستاد اربعین شرکت نماید.

به گزارش تابناک ایلام ،رحمانی فضلی در حاشیه بازدید از مرز مهران در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هماهنگی ها وپیش بینی های لازم به منظور تردد آسان وامن زائرین اربعین در مرزهای سه گانه صورت گرفته است.

رحمانی فضلی با اشاره به وضعیت زیر ساختهای اربعین تصریح کرد :در بخش زیرساختهای اربعین استان ایلام ،اقدامات موثر وخوبی انجام گرفت است .

وزیر کشور افزود: تنها در بخش ترانزیت کالا در مهران وقفه ای ایجاد شده است که آن هم قرار است در هماهنگی استاندار ایلام با طرف عراقی مرتفع شود.

وی ادامه داد: بمنظور خدمات رسانی به زائرین ،ظرف روزهای آینده موکب ها استقرار خواهند یافت . سعی شده است در برپایی موکب ها از کمکها وظرفیتهای مردمی بهره گیری شود.

وزیر کشور در توصیه  به زائرین اربعین بیان داشت: کسانی که می خواهند به منظور شرکت در راهپیمایی اربعین به مرزهای سه گانه عزیمت نمایند، حتما گذرنامه ویزای معتبر به همراه داشته باشند.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: هرچند بمنظور تامین ارز مورد نیاز زائرین ،با چندین بانک وصرافی هماهنگی لازم به عمل آمده ،اما زائرین سعی کنند قبل از راجعه به مرز مهران ارز مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

وی در پایان این گفتگو موکدا توصیه کرد که زائرین بدون گذرنامه وویزا به مرز مراجعه نکنند

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار