شهرستان کهگیلویه؛
به همت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و با تلاش و رایزنی با وزیر نفت، مبلغ 4 میلیارد تومان اعتبار برای احداث 8 چمن مصنوعی در کهگیلویه بزرگ اختصاص یافت.
کد خبر: ۶۶۸۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۶ 16 October 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، نماینده کهگیلویه بزرگ در آیین کلنگ زنی چمن مصنوعی روستای چیر اظهار داشت: نبود اماکن و زیرساخت های ورزشی از عوامل اصلی عدم توسعه ورزش در شهرستان است و این عامل باعث رویگردانی جوانان از ورزش می شود.

عدل هاشمی پور با اشاره به حسن نیت و همکاری وزیر نفت در این زمینه عنوان کرد: خدای بزرگ را شاکرم که امروز شاهد کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی چمن های مصنوعی در شهرستان کهگیلویه هستیم و از همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان بویژه از وزیر محترم نفت صمیمانه سپاسگزارم.

وی افزود: از مسئولان شهرستانی و استانی انتظار دارم این پروژه ها را طی یک برنامه زمانبندی فشرده همراه با کیفیت لازم در اجرا، به گونه ای مدیریت نمایند که در دهه فجر سال جاری شاهد به بهره برداری رسیدن آنها باشیم.

نماینده کهگیلویه بزرگ در خطاب به جوانان و متولیان ورزش شهرستان بیان کرد: در حفظ و نگهداری اماکن ورزشی کوشا باشید و به توصیه حضرت امام (ره) تهذیب نفس و رعایت اخلاق را همواره سرلوحه کارخود قرار دهید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار