مسئول ورزش بانوان باشگاه ذوب آهن از تیمداری این باشگاه در ۶ رشته لیگ برتر بانوان در این فصل از رقابت‌ها خبرداد.
کد خبر: ۶۶۸۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ 15 October 2018

به گزارش تابناک : سارا نصیری اظهار کرد: باشگاه ذوب آهن یکی از باشگاههای ریشه دار در ورزش کشور به ویژه در بخش بانوان است. نگاه مدیران این باشگاه همیشه به ورزش بانوان مثبت بوده و سعی کردند تحت هر شرایطی از ورزش بانوان حمایت کنند.

وی افزود: امسال نیز در رشته‌های هندبال، فوتبال، تیراندازی، والیبال، والیبال نشسته و بسکتبال در لیگ برتر بانوان تیمداری خواهیم کرد. تلاش ما براین است که همچون گذشته با سرمایه گذاری بر روی تیم‌های پایه بتوانیم بازیکنان خوبی برای آینده تیم‌های بزرگسالان تربیت کنیم.

وی ادامه داد: بعد از یکسال غیبت در هندبال امسال با هدایت مرادی از بازیکنان ملی پوش سابق ذوب آهن امسال با استفاده از بازیکنان امید و جوانان خود تیمی جوان و با انگیزه راهی مسابقات لیگ برتر کردیم که تا کنون نیز عملکرد نسبتاً خوبی داشتند ما به دنبال آن هستیم تا بازیکنان با جوان، باتجربه و پر انگیزه پرورش دهیم.

مسئول ورزش بانوان باشگاه ذوب آهن در خصوص وضعیت تیم فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: با جدایی مدایم زاده مربی فصل گذشته بیان محمودی یکی از ملی پوشان باسابقه و مربی فصل گذشته راه یاب ملل را به خدمت گرفتیم تمرینات تیم از ابتدای هفته آغاز شده و تمامی بازیکنان به جز فروزان محققیان و مرضیه فیضی که به سپاهان پیوستند در تمرینات حضور دارند. فکر می‌کنم ۵۰ درصد بازیکنان فصل گذشته نیز امسال قرارداد خود را تمدید کنند و طی روزهای آینده وضعیت دیگر بازیکنان نیز مشخص خواهد شد.

وی تصریح کرد: قرار است تمرینات در فولادشهر و زمین بهرام عاطف ورزشگاه شفق انجام شود اما هنوز محل مسابقات ما مشخص نیست در صورتی که باشگاه صلاح بداند ممکن است برخی از مسابقات تیم فوتبال بانوان نیز در فولادشهر برگزار شود، در غیر این صورت همچون فصل گذشته مسابقات در ورزشگاه شفق خواهد بود.

نصیری خاطر نشان کرد: البته تیم بسکتبال ما در رده نوجوانان لیگ برتر شرکت دارد که در صورت به حد نصاب نرسیدن به در رده جوانان منتقل خواهیم شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار