مدیر کل اوقاف و امور خیریه اصفهان گفت: ۱۲ کاروانسرای تاریخی استان با همکاری سرمایه گذار بخش خصوصی و میراث فرهنگی شهرستان ها به مکان هایی برای اقامت گردشگران مذهبی تبدیل شد.
کد خبر: ۶۶۸۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 15 October 2018

به گزارش تابناک : حجت الاسلام رضا صادقی با اشاره به این مطلب اظهار داشت: هزینه مرمت هر کارونسرا بین دو تا هفت میلیارد بوده است.

وی تاکید کرد: با همکاری بخش خصوصی ۲۵ حمام تاریخی استان نیز به منظور میزبانی از زائران جهت فعالیت های رستوران و تفریح مرمت و بازسازی شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه اصفهان از نقش مهم امامزادگان در شهرهای مذهبی مانند آران و بیدگل به عنوان منشا امر خیر و قرآنی نام برد و اظهار داشت: وجود بیش از ۴۰ امامزاده در آران و بیدگل و قبور شهدا در جوار این امامزادگان موجب شده آران و بیدگل به عنوان شهر نمونه قرانی در کشور مطرح باشد.

وی در ادامه اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۶۷ وقف جدید به تعداد موقوفات استان اصفهان به مبلغ شش میلیارد تومان اضافه شده و پیش بینی می شود این آمار تا پایان سال به بیش از ۲۰۰ موقوفه برسد.

صادقی از برگزاری رویداد مهم مسابقات کشوری قرآن و معارف در اصفهان خبر داد و گفت: سال آینده در مهرماه مسابقات کشوری به میزبانی اصفهان برگزار می شود لذا همه دستگاه باید برای برگزاری این مراسم باشکوه اداره اوقاف را یاری کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار