قهرمانی ذوب‌آهن در دو و میدانی، ناکامی در المپیک جوانان و درخواست جالب یک هوادار از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان، کشور و جهان در روزی که گذشت، بود.
کد خبر: ۶۶۸۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ 15 October 2018

به گزارش تابناک : در روز 22 مهر‌ ماه علاوه بر این‌که وضعیت میلاد سرلک بازیکن تیم فوتبال سپاهان مشخص شد، ذوب‌آهن هم در دیداری دوستانه به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ تیم‌های ذوب‌آهن و نفت مسجدسلیمان برای آمادگی بیشتر در رقابت‌های لیگ برتر، در دیداری دوستانه که در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد و با تساوی یک بر یک به پایان رسید به مصاف هم رفتند؛ در این دیدار محسن مسلمان از روی نقطه پنالتی در نیمه اول برای ذوب‌آهن گلزنی کرد و گل تیم نفت مسجدسلیمان را نیز مدافع این تیم در نیمه دوم به ثمر رساند.

✅ در پایان مرحله دوم مسابقات قهرمانی دو و میدانی باشگاه‌های کشور تیم ذوب‌آهن اصفهان با 156.5 امتیاز مقام اول این مسابقات را کسب کرد و تیم‌های استقلال تهران با 147 امتیاز و آسان پرداخت با 146 دوم و سوم شدند؛ مرحله دوم مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش آقایان با حضور 235 ورزشکار در قالب 12 تیم در سمنان برگزار شد.

✅ رقابت‌های تیراندازی قهرمانی کشور به مناسبت هفته تربیت بدنی در رشته تپانچه بادی بانوان برگزار شد، در این دوره از رقابت‌ها در مرحله مقدماتی گلنوش سبقت‌اللهی ملی‌پوش کشورمان از استان اصفهان توانست با ثبت 586 امتیاز رکورد کشور را جا به‌ جا کند؛ پیش از این رکورد این رشته در اختیار مینا قربانی دیگر ملی‌پوش کشورمان با 578 امتیاز بوده است.

✅ باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرد ضمن تشکر از زحمات دو فصل گذشته مژگان مدایم‌زاده سرمربی اسبق تیم فوتبال بانوان باشگاه ذوب‌آهن، «بیان محمودی» مربی صاحب‌نام فوتبال بانوان ایران، با امضای قراردادی یک ساله، رسما هدایت تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن را بر عهده گرفت.

✅ میلاد سرلک از ناحیه شکم دچار پارگی فتق شده بود و به همین خاطر تحت عمل جراحی قرار گرفت، حدود یک ماه زمان لازم است تا بتواند شرایط بازی کردن را به دست آورد؛ سرلک به دلیل احساس درد در ناحیه شکم چند روزی در تمرینات تیم فوتبال سپاهان حضور نداشت.

✅ تیم بولینگ توسعه گردشگری با ترکیب مصطفی دستوری (681 پین)، رضا زنگنه (784پین)، داود شبکه‌ساز (751پین)، علی مطلب ی(649پین) و سید شهاب‌الدین نوحی (672پین) در چهارچوب مسابقات قهرمانی بولینگ کشور در سالن «بولینگ صفه» به مصاف تیم انقلاب تهران رفت و توانست مهمان خود را در چهار گیم و با نتیجه 3537 به 3417 از پیش رو بردارد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور

✅ در جریان برگزاری مسابقات دو و میدانی بازی‌های المپیک نوجوانان، محمدرضا رحمانی‌فر، نماینده شایسته دو و میدانی ایران در مرحله نهایی ماده پرتاب دیسک با ثبت رکورد 58.92 متر به مقام پنجمی رسید، رحمانی‌فر در مرحله اول این مسابقه با رکورد 54.35 متر هفتم شده بود.

✅ تیم فوتسال غیرت قزاقستان در بازی سوپرکاپ موفق شد تیم اکتوبیه را شکست دهد تا به قهرمان سوپرکاپ این کشور لقب بگیرد؛ در این بازی تیم غیرت با نتیجه 4 بر صفر از سد حریف خود گذشت و یکی از گل‌های غیرت را حسین طیبی به ثمر رساند.

✅ مرحله چهارم مسابقات گرندپری در سال 2018 از روز 27 مهر ماه به مدت 3 روز در منچستر انگلیس برگزار می‌شود که مردان ملی‌پوش تکواندو کشورمان ساعت 1:55 بامداد روز سه‌شنبه – 24 مهر ماه برای حضور در این دوره از رقابت‌ها با ترکیب آرمین هادی‌پور و فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی و میرهاشم حسینی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم راهی انگلیس می‌شود.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی‌محمد بسحاق به عنوان مربی است.

✅ سومین هفته از مسابقات لیگ تیراندازی با کمان 26 مهر ماه در رشته‌های ریکرو و کامپوند و در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی باشگاه‌های پاکان، سولار پلیمر و ققنوس خرمدره در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان

✅ لورن کوشیلنی مدافع فرانسوی از بازی‌های ملی وداع کرد، این بازیکن 33 ساله در نیمه نهایی لیگ اروپا در ترکیب آرسنال دچار مصدومیت شد و بالاجبار جام جهانی فوتبال در روسیه را از دست داد.

قهرمانی فرانسه باعث شد که این موضوع بیش از پیش برای این مدافع سخت شود و در نهایت تصمیم گرفت که از بازی‌های ملی وداع کند.

✅ در چارچوب لیگ ملت‌های اروپا روسیه و  ترکیه در مسکو به مصاف هم رفتند، یک هوادار روس که علاقه خاصی به ستاره باشگاه میلان دارد در جریان دیدار با دست نوشته‌ای که در دست داشت از ملی‌پوش ترکیه‌ای خواست تا پیراهنش را بعد از بازی به او هدیه دهد.

✅ لیگ برتر انگلیس تا پایان هفته هشتم با حضور 3 تیم 20 امتیازی در صدر جدول پیگیری شده است، تیم‌های منچستر سیتی، چلسی و لیورپول تنها به دلیل تفاضل گل رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

در میان برترین گلزنان جزیره تا به اینجای کار هازارد با 7 گل زده در صدر قرار دارد و آگوئرو با 5 امتیاز در رده دوم است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار