اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین روز دوشنبه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد بازدید از موزه های تحت پوشش این اداره کل فردا سه شنبه برای افراد معلول و همچنین جانباز رایگان است.
کد خبر: ۶۶۷۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ 15 October 2018

بازدید معلولان از موزه های قزوین فردا سه شنبه رایگان استبه گزارش تابناک قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین، در این اطلاعیه آمده است: به مناسبت گرامیداشت روز ملی پارالمپیک، فردا 24 مهر ماه بازدید از موزه های تحت پوشش این دستگاه برای افراد دارای معلولیت رایگان خواهد بود.


در ادامه این اطلاعیه آمده است: با توجه به درخواست رییس کمیته ملی پارالمپیک و بنا بر ابلاغ اداره کل موزه ها و اموال منقول فرهنگی تاریخی کشور بازدید از موزه های تحت پوشش میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین در روز سه شنبه 24 مهر مصادف با روز ملی پارالمپیک برای جانبازان و افراد دارای معلولیت به همراه یک نفر از اعضای خانواده ایشان رایگان خواهد بود .


در ادامه این اطلاعیه آمده است: بر همین اساس کاخ موزه چهلستون، موزه شهر و موزه سنگ مسجد جامع در روز سه سه شنبه 24 مهر از ساعت 9 تا 18 به صورت رایگان پذیرای معلولان و جانبازان خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار