معاون استاندار قم گفت: ۸ نیروگاه برقی با ظرفیت ۲ مگاوات در خط انتقال آب دز به قم راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۶۶۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲ 14 October 2018

 

به گزارش تابناک قم، مهرداد غضنفری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم که ظهر امروز در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: از مدیران‌عامل شرکت‌های گاز و برق استان قم تشکر می‌کنم که نیروگاه‌های مورد نیاز استان قم ایجاد شدند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم افزود: تأکید ما بر این بوده که نیروگاه 10 مگاواتی برق در استان قم تا پایان دهه فجر به بهره‌برداری برسد تا گام مهمی درزمینهٔ تأمین برق موردنیاز و عدم قطعی برق در این استان برداشته باشیم.

غضنفری عنوان کرد: در برخورد با واحدهای تولیدی که مشکلات اقتصادی داشته باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که واحدهای راکد به مدار تولید برگشته و آورده‌های مالی داشته باشند و نباید با برخورد‌های نامناسب تعداد واحدهای تولیدی راکد در استان قم را افزایش دهیم.

وی با اشاره به مشکلات ایجاد شده در زمینهٔ حمل‌ونقل کشور خاطرنشان کرد: در چند هفته گذشته قم از استان‌هایی بوده که در مسئله حمل‌ونقل موفق عمل کرد و مشکلات خاصی نداشت، سازمان جهاد کشاورزی نیز به‌صورت جهادی در تأمین مواد غذایی موردنیاز استان قم عملکرد بسیار خوبی داشت.

غضنفری با تأکید بر اینکه اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای روزانه 12 کامیون برای تأمین‌ نیاز حمل‌ونقل سازمان جهاد کشاورزی استان قم تأمین کند، گفت: احداث پایانه حمل بار کامیون‌داران مسئله‌ای اساسی برای بهبود حمل‌ونقل در استان قم است و روز سه‌شنبه همین هفته باید زمین موردنیاز برای احداث این پایانه به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعطا شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم عنوان کرد: مقرر شده در مسیر خط انتقال آب دز به قم در 8 نقطه احداث نیروگاه‌های برقی با ظرفیت 2 مگاوات داشته باشیم و باید هرچه سریع‌تر مزایده مربوط به واگذاری این نیروگاه‌ها انجام شود.

وی بیان کرد: در جلسه بعدی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم سرانجام تمام پرونده‌هایی که در کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید ارجاع داده شده است مورد بررسی قرار می‌گیرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار