سردار اشتری در بازدید ازمرز مهران در گفتگوباخبرنگار تابناک گفت:
وی گفت : همچنین زائرین اربعین باید به این نکته مهم توجه داشته باشند که قبل از ورود به مرزهای سه گانه ،گذرنامه وویزا تهیه نمایند چون در مرزها هیچگونه خدمات صدور ویزا وگذرنامه ارایه نخواهد شد.
کد خبر: ۶۶۷۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ 14 October 2018

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی امروز به استان ایلام سفرکرد تا از نزدیک در جریان زیرساخت های اربعین و وضعیت تردد زائرین اربعین قرار گیرد .

به گزارش تابناک ایلام ،سردار اشتری در جریان بازدید از مرز مهران در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به زائرین اربعین موکدا توصیه می شود که گذرنامه و ویزای اربعین را از مراجع ذیصلاح ومعتبر دریافت نمایند تا در دام افراد فرصت طلب  قرار نگیرند .گرچه پلیس بر این روند نظارت دقیقی اعمال خواهد کرد.

وی گفت : همچنین زائرین اربعین باید به این نکته مهم توجه داشته باشند که قبل از ورود به مرزهای سه گانه ،گذرنامه وویزا تهیه کنند چون در مرزها هیچگونه خدمات صدور ویزا وگذرنامه ارایه نخواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به بازدید صورت گرفته از مسیر تردد زائرین در استان ایلام تصریح کرد: اقدامات خوبی در راستای تسهیل تردد زائرین صورت گرفته است .نیروی انتظامی همچون سالهای گذشته با حضوری پررنگ ،تلاش مضاعفی را در راستای تامین امنیت زوار اعمال خواهد کرد.

وی افزود: با همکاری وهماهنگی موجود در بین تمامی دستگاههای مرتبط استانی وکشوری ،پیش بینی می شود اربعین پر شکوهی در پیش داشته باشیم .

سردار اشتری بیان داشت : تردد در مرز مهران روان است و مشکل خاصی در اینخصوص وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار