فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست اصفهان گفت : 2 محیط بان پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو این استان به هنگام گشت زنی با اصابت گلوله شکارچیان غیر مجاز زخمی شدند.
کد خبر: ۶۶۷۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ 14 October 2018

به گزارش تابناک : مرتضی جمشیدیان روز یکشنبه  با بیان این که این محیط بانان شنبه شب در حال گشت زنی یک گروه شکارچیان را در این منطقه شناسایی و دستگیر کردند، افزود : متخلفان از نزدیک به سوی محیط بانان و خودرو آنان شلیک و آنان را از ناحیه سر و دست و پا زخمی کردند.
وی اظهارداشت : محیط بانان مصدوم اکنون در یکی بیمارستان های اصفهان تحت درمان هستند که یکی از آنان به دلیل شدت جراحات به اتاق عمل منتقل شد.
به گفته جمشیدیان یکی متخلفان هم در این حادثه زخمی و به بیمارستان منتقل شد
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست اصفهان افزود: شکارچیان متخلف در قالب یک گروه سه نفره مجهز به سلاح شکاری غیرمجاز، یک خودرو و یک موتورسیکلت تند رو قاچاق بودند که یکی از آنان متواری شد.
پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو با مساحت 113 هزار هکتار در 45 کیلومتری شمال غرب شهر اصفهان واقع شده و دارای سه زیستگاه مهم تپه استپی و دشتی، تپه ماهوری و زیستگاه کوهستانی و برف‌ گیر است.
این منطقه مهم زیستی علاوه بر برخورداری از بیش از 371 گونه گیاهی، زیستگاه گونه‌های مختلف حیات وحش از جمله آهو، قوچ، پازن ، میش، کل بز، گرگ، کبک، تیهوو کفتار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار