رئیس هیئت هندبال استان اصفهان گفت: به رشد و توسعه هندبال مخصوصا در شهرستان ها اعتقاد زیادی دارم اما به دلیل کمبود بودجه در مسابقات باشگاهی با مشکل مواجه شدیم.
کد خبر: ۶۶۷۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ 14 October 2018

به گزارش تابناک : حسن افتخاری اظهار کرد: در سال ۹۷ ششمین دوره از مسابقات هندبال ساحلی را با همکاری معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان در دهه اول اردیبهشت برگزار کردیم.

وی ادامه داد:‌ مسابقات هندبال در دو بخش آقایان و خانم ها در رده سنی نوجوان و بزرگسال با حضور ۴۲ تیم شرکت کننده برگزار شد.

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان با اشاره به اینکه در طول سال رویدادهای متفاوتی را در هیئت داشته ایم، گفت: در خرداد ماه سال جاری مسابقات جام مولای عرشیان و در شهریورماه جام فرشتگان را برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه در مهرماه مسابقات جوانان مینی هندبال را برگزار خواهیم کرد، اضافه کرد: استعدادیابی هایی توسط همین مسابقات انجام می شود و توسط فدراسیون هندبال مسابقه ای تحت عنوان قهرمانی کشور برگزار خواهد شد.

افتخاری افزود:‌ در مهر ماه میزبان مسابات جوانان کشور هستیم و در ۱۸ و ۱۹ و ۲۰ مهر ماه مسابقات پسران و ۲۰ و۲۱ مهر مسابقات دختران در خانه هندبال برگزاری خواهد شد .

میزبانی از اولین دوره المپیاد نخبگان کشور در آبان ماه

وی ادامه داد:‌ در اواخر مهرماه تا ۱۴ آبان ماه نیز میزبان ۱۴ تیم هندبال از جوانان کل کشور هستیم همچنین میزبانی از اولین دوره المپیاد نخبگان کشور را بر عهده داریم که برنامه ریزی های این برنامه توسط وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته است.

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان در ارتباط با المپیاد نخبگان افزود:‌ در این المپیاد پسران متولد ۸۳ به بعد در تیم ملی نوجوان در المپیک نوجوان شرکت خواهند کرد و آذرماه مسابقات رده سنی خردسال را در پیش خواهیم داشت.

وی در ارتباط با رشد و توسعه هندبال در شهرستان های استان اصفهان اظهار کرد:‌ به رشد و توسعه هندبال مخصوصا در شهرستان ها اعتقاد زیادی دارم اما به دلیل کمبود بودجه مالی در مسابقات باشگاهی با مشکل مواجه شده ایم.

افتخاری افزود:‌ در یک سال گذشته اردوهای تیم ملی هندبال را برگزار کردیم و در تمام مقاطع سنی بحث آموزش داوران و مربی ها را داشتیم که ۱۰ کلاس آموزشی در نیمه اول سال برگزار شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار