تفاهم‌نامه مشترک حوزه هنری البرز و کانون‌های فرهنگی مساجد با عنوان همکاری در برگزاری طرح آموزشی – هنری «تئاتر بچه‌های مسجد» منعقد شد.
کد خبر: ۶۶۷۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ 14 October 2018

اسماعیل آجرلو رئیس حوزه هنری البرز ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: تفاهم‌نامه همکاری مشترک ما بین حوزه هنری البرز و کانون‌های فرهنگی مساجد استان با موضوع برگزاری طرح آموزشی-هنری «تئاتر بچه‌های مسجد» با هدف کشف، پرورش و حمایت از جوانان و نوجوانان مستعد و هنرمندان ارزشی تئاتر در کانون‌های فرهنگی مساجد استان منعقد شد.

 آجرلو افزود: این تفاهم‌نامه با هدف توانمندسازی هنرمندان و فعالان فرهنگی کانون‌ها در زمینه تشکیل و آموزش گروه‌های تئاتر مسجد،‌ همکاری در برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های مختلف تئاتر با محوریت تئاتر مساجد، استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات طرفین برای هنرمندان و علاقمندان به تئاتر مسجد و هماهنگی در اجرای تئاتر در سطح مساجد و کانون‌های فرهنگی استان منعقد شد.

 دفتر «تئاتر بچه های مسجد از سال 1396 در حوزه هنری البرز آغاز به کار نموده و تا کنون چندین گروه نمایشی را در مساجد استان تشکیل داده که به تولید و اجرای تئاترهای مختلفی پرداخته است. در سال جاری نیز فعالیت‌های تئاتر بچه‌های مسجد گسترش بیشتری یافته و در شهرستان‌های استان نیز به جذب و پرورش استعدادهای هنری جوان و نوجوان تئاتر می پردازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار