رویداد "مسیر کسب و کار من"طرح توان افزایی زنان و دختران با رویکرد کارآفرینی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در مجتمع فرهنگی و هنری امام علی(ع) یزد برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۷۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ 14 October 2018

 طرح توان افزایی زنان و دختران با رویکرد کارآفرینی با عنوان (مسیر کسب و کار من) با هدف ارائه آموزشها و کسب مهارتهای لازم برای تبدیل ایده‌های کارآفرینی به مشاغل پایدار و درامدزا در مرکز حمایت از کسب و کارهای فرهنگی و اجتماعی واقع در مجتمع فرهنگی هنری امام علی (ع) رسما افتتاح و به مدت سه روز برگزارشد.
در این رویداد سه روزه کارگاه آموزشی کارآفرینی با حضور ناصر براتی مدیرعامل بنیاد کارآفرینی به عنوان مدرس اصلی دوره برگزار شد.همچنین در این رویداد سه روزه نشست هایی به منظور معرفی ایده‌های موفق کارآفرینی در جهان برپا گردید.
این رویداد که با حضور حدود صد نفر از دختران علاقمند برگزار می‌شود، با حمایت معاونت زنان ریاست جمهوری و همراهی و همکاری تعدادی از نهادهای استانی از جمله دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت رویش ماندگار شکل گرفته است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به آغاز کسب و کارهای نوپای فرهنگی و هنری در یزد،اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی طبق شیوه‌‌‌‌ نامه مصوب وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی از کسب و کارهای نوپای فرهنگی و هنری حمایت جدی خواهد کرد.
مجید جوادیان زاده راه اندازی گذرهای فرهنگ و هنر و کسب وکارهای فرهنگی و هنری همچون؛کتابفروشی ها،نگارخانه ها،شتاب دهنده و استارتاپ ها،خدمات دیجیتالی،کافه موزه های فرهنگی و هنری وکارگاههای تولیدی صنایع پشتیبان فرهنگ و هنر را مشمول حمایت در کسب و کارهای فرهنگی و هنری اعلام کرد.
وی با بیان اینکه کسب و کارهای نوپا تجربه نوینی است که باید ورود همه‌‌‌ جانبه ‌‌‌تری داشته باشیم،تصریح کرد:از هفته گذشته با همکاری برخی دستگاههای اجرایی برنامه هایی همچون؛"مسیر کسب و کار من"درمجتمع فرهنگی و هنری امام علی(ع) آغاز شد.
جوادیان‌ زاده ادامه داد: فضای کار اشتراکی مکانی مناسب برای افراد و گروههایی است که با هدف مشترک در کنار یکدیگر و به صورت مستقل به ارائه خدمات و محصولات خود می‌‌‌پردازند.
وی اضافه کرد: این امر باعث ایجاد فضای کاری تخصصی و همگن شده که تمامی علاقه‌‌‌‌‌مندان و سرمایه‌‌‌‌‌گذاران برای برآورده کردن خواسته و نیازهای خود به این مکان مراجعه کرده و خدمات خود را از افراد حاضر در این فضا دریافت کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ادامه داد: قصد داریم تا با راه‌‌‌‌‌اندازی چنین فضای کار اشتراکی، مکان مناسب و در خور شایسته اصحاب فرهنگ و هنر ایجاد کنیم تا با توجه به شعار سال به حمایت بخش اقتصاد و تولید در این عرصه حساس بپردازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار