پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان در تازه‌ترین اکران خود فیلم‌های "لس آنجلس تهران" و "انتقام‌جویان: جنگ ابدیت" را به روی پرده به نمایش گذاشته است.
کد خبر: ۶۶۷۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵ 13 October 2018

به گزارش تابناک : پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان در آخرین روزهای پاییزی مهر ماه منتخب سینمای ایران و جهان را به روی پرده به نمایش گذاشته است.

"لس آنجلس تهران تازه‌ترین اثر کمدی از تینا پاکروان بوده که اکران خود را در سالن نقش جهان پردیس چهارباغ آعاز کرده است.

پرویز پرستویی، مهناز افشار، گوهر خیراندیش، شیرین یزدانبخش، زهیر یاری، بانیپال شومون، برایان للی، امی گواورا، جسی ننسی؛ با معرفی ژوبین رهبر و با هنرمندی ماهایا پطروسیان در این فیلم به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

"لازانیا" از ساخته‌های حسین قناعت در ژانر کمدی اکران خود را در پردیس سینمایی چهارباغ آغاز کرده است.

جواد رضویان، ارژنگ امیرفضلی ، بهنوش بختیاری ،نفیسه روشن، رضا ناجی،پارسیا شکوری، یوسف صیادی، اصغر سمسارزاده، ساعدهدایتی و رضا رویگری در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم "ماهور" تازه‌ترین ساخته حمید زرگرنژاد در ژانر دفاع مقدس بوده که ساعد سهیلی، کامران تفتی، بهاره کیان‌افشار، داریوش ارجمند، سعید آقاخانی، میترا حجار، علی اوسیوند، یوسف مرادیان و مالک سراج در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که "در روستایی مرزی زیباترین دختر به عنوان عروس هور انتخاب می‌شود تا یک روز در هفته خود را به آب بسپارد و هور بارور شده و قهرش نگیرد، امین معروف به سمور قاچاقچی ایرانی، عروس هور به نام ماهور را می‌دزد."

فیلم سینمایی "جاده قدیم" تازه‌ترین اثر سینمایی منیژه حکمت است که به تازگی در پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان و مجموعه سینمایی سیتی سنتر به روی پرده رفته است.

در خلاصه فیلم "جاده قدیم" آماده است که "در شب سال نو مینو به خانه باز نمیگردد"، مهتاب کرامتی، آتیلا پسیانی، ترلان پروانه، محمدرضا غفاری، شیرین یزدان بخش وهدی زین العابدین از بازیگران این فیلم هستند.

"سوفی و دیوانه" نام دیگر اثر مهدی کرم‌پور است که در این روزهای پاییزی بر پرده سالن سینمایی چهارباغ اصفهان اکران می‌شود.

امیر جعفری، به آفرید غفاریان، محمدرضا شریفی نیا، سیامک صفری، سعید امیر سلیمانی، الهه حصاری و حضور رضا یزدانی بازیگران این فیلم هستند که در خلاصه این فیلم آماده است "من مست و تو دیوانه، ما را که برد خانه".

هومن سیدی نیز فیلم "مغزهای کوچک زنگ زده" این روزها در سینماهای اصفهان دارد که خلاصه این فیلم آمده است: "میگن اگه چوپان نباشه گوسفندها تلف میشن، یا گم میشن یا گرگ بهشون میزنه یا از گرسنگی میمیرن، چون مغز ندارن. هرکی که مغز نداره به چوپان احتیاج داره، یه چوپان دلسوز،  چوپان حکم پدر گوسفندهارو داره، آدم بدون پدر هیچی نیست"

نوید محمد زاده، فرید سجادی حسینی و فرهاد اصلانی با حضور نازنین بیاتی - با معرفی نوید پور فرج، مرجان اتفاقیان و هامون سیدی در این فیلم اجتماعی به ایفای نقش پرداختند.

فیلم سینمایی "انتقام‌جویان: جنگ ابدیت" از ساخته‌های برادران روسو محصول سال 2018 در پردیس سینمایی چهارباغ در حال اکران است.

رابرت داونی جونیور، کریس همسورث، مارک رافلو، کریس ایوانز، اسکارلت جوهانسون، بندیکت کامبربچ و دان چیدل از بازیگران این فیلم هستند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار