تساوی سپاهان و پیکان در دیدار تدارکاتی،کسب عنوان سومی ایران در هفتمین روز رقابت‌های آسیایی و چهار تعویضه شدن رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از مهم‌ترین اخبار بولتن 21 مهر ماه است.
کد خبر: ۶۶۷۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ 13 October 2018

به گزارش تابناک : تساوی سپاهان و پیکان در دیدار تدارکاتی،کسب عنوان سومی ایران در هفتمین روز رقابت‌های آسیایی و چهار تعویضه شدن رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از مهم‌ترین اخبار بولتن 21 مهر ماه است.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅دیدار تدارکاتی دو تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و پیکان تهران امشب در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد که در نهایت دو تیم به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند.

✅تیم ذوب‌آهن در پایان مرحله دوم مسابقات دوومیدانی باشگاه‌های کشور به‌عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

✅تیم فوتسال گیتی پسند در اهواز با نتیجه 3 بر 2 از سد میزبان خود حفاری اهواز گذشت؛ سرخ پوشان با این پیروزی به عنوان قهرمان نیم‌فصل اول لیگ دست یافتند و به تعطیلات نیم‌فصل رفتند.

 

✅سی و یکمین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور از امروز پنجشنبه 19 مهر ماه با برگزاری یک دیدار کار خود را آغاز می‌کند. نفت و گاز گچساران مدافع عنوان قهرمانی در نخستین بازی این دوره به مصاف زاگرس اسلام‌آباد می‌رود.سایر دیدارها جمعه 20 مه رماه برگزار شد که سپاهان و ذوب‌آهن نمایندگان اصفهان در این هفته بازی نداشتند.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور

✅حسین وفایی قهرمان اسنوکر جهان و کشورمان موفق شد با نتیجه 6 بر 3 در مقابل حریفی از چین به پیروزی دست یابد و به مرحله اصلی رقابت‌های بین‌المللی قهرمانی جهان راه یابد.

پیش از این سهیل واحدی قهرمان ارزنده کشورمان در یک دیدار نفس‌گیر با نتیجه نزدیک 6 بر 5 بازی را به نفر 67 رتبه‌بندی حرفه‌ای‌های جهان واگذار کرد و از رسیدن به مرحله اصلی بازماند.

✅روز هفتم رقابت‌های پاراآسیایی در مالزی به پایان رسید و کاروان ایران در این روز موفق شد تعداد مدال‌های خود را به عدد 50 برساند و بعد از چین 162 طلایی و کره جنوبی 50 طلایی در رتبه سوم قرار گرفت.

✅مراسم ختم بهرام شفیع امروز با حضور اقشار مختلف و چهره‌های سرشناسی از ورزش و رسانه در مسجد بلال سازمان صداوسیما برگزار شد. در این مراسم چهره‌هایی چون عزت‌اله ضرغامی، پرویز مظلومی، علی فتح‌اله‌زاده، جواد خیابانی و .... حضور داشتند. شفیع در سن 62 سالگی براثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت او سال‌ها به‌ عنوان مجری برنامه ورزش و مردم فعالیت می‌کرد و رئیس فدراسیون هاکی هم بود.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان

✅به دنبال بارش شدید و وقوع سیل در مایورکا، رافائل نادال تنیسور شماره یک جهان برای کمک به سیل‌زدگان و پاک‌سازی شهر داوطلب شد. نادال همچنین درهای آکادمی خود را برای پناه دادن به سیل‌زدگان باز گذاشت. این تنیسور مطرح جهان با پوشیدن چکمه و لباس کار همراه با دیگر شهروندان به پاک‌سازی منطقه سیل‌زده پرداخت.

✅تیم متمول شهر پاریس در تلاش است «آرسن ونگر» را از آن خود کند. البته پاریسی‌ها وی را برای پست سرمربی تیم فوتبال خود نمی‌خواهند. زیرا هم‌اکنون با توماس توخل شرایط مناسبی دارند. طبق اعلام RMC سن‌ژرمن به مربی 68 ساله پیشنهاد کرده به‌ عنوان مدیر ورزشی همکاری کند. این پست تاکنون در اختیار «آنترو انکریه»‌ پرتغالی بوده است.اما چون در تابستان اخیر در به خدمت‌گیری چند گزینه ناکام شده، مورد انتقاد گسترده قراردارد. ضمن آنکه توخل به خاطر ناتوانی مدیر ورزشی در به خدمت‌گیری بازیکنان مورد نظرش، با انریکه درگیر شده است.

✅بر اساس خبر سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی قاره کهن به میزبانی امارات در حالی برگزار خواهد شد که قانون تعویض چهارم در وقت‌های اضافه به تصویب رسید و تیم‌ها می‌تواند در صورت لزوم در وقت‌های اضافه بازیکن چهارم را به بازی بگیرند.کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا این پیشنهاد را بررسی و تصویب کرد تا مسابقات ملت‌های  آسیا را با آخرین اصلاحات قانون بازی (LOTG) که توسط هیأت انجمن بین المللی فوتبال (IFAB) اعلام شد، برگزار شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار