مديرعامل شركت نمايشگاه‌هاي استان اصفهان گفت: برگزاری برخی نمایشگاه‌ها در اصفهان از سال آینده به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۷۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ 13 October 2018
به گزارش تابناک : علي يارمحمديان امروز (شنبه) در نشست خبري بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي اتوكام، با اشاره به شرايط اقتصادي و تلاطم‌هاي ارزي كشور، اظهار كرد: با وجودي كه در كشور بسياري از نمايشگاه‌ها برگزار نشده، اما استان اصفهان تاكنون برگزاركننده ٢٥ نمايشگاه بوده كه علاوه بر رونق كسب و كار مي‌تواند اميدبخش توليد و صنعت باشد و مسيرهاي بهتري را به فعالان اين بخش معرفي كند.
 
وي به سياست‌گذاري سال آينده شركت نمايشگاه‌هاي استان اصفهان اشاره كرد و گفت: اين شركت در نظر دارد نمايشگاه‌هايي كه خود برگزاركننده آن بوده را از سال ٩٨ به بخش خصوصي واگذار كند كه اين تصميم موجب توسعه صنعت نمايشگاهي در استان اصفهان خواهد شد.
 
مديرعامل شركت نمايشگاه‌هاي استان اصفهان در خصوص بيست و چهارمين دوره نمايشگاه اتوكام اصفهان، گفت: برپايي بيست و چهار دوره اتوكام بيانگر تداوم اين نمايشگاه است كه با همت فعالان بخش IT برگزار مي‌شود.
 
وي با بيان اينكه اين نمايشگاه از پرمخاطب‌ترين نمايشگاه هاي كشور است و از جايگاه بالايي در اين حوزه برخوردار است، افزود: از ديگر دلايل موفقيت اتوكام كيفيت حضور شركت‌هاي اين حوزه در رويدادهاي جانبي آن است كه موجب تقويت علمي اين نمايشگاه مي ‎ شود.
 
يارمحمديان يادآور شد: اين رويداد اقتصادي ٢١ تا ٢٥ آبان امسال در چهار سالن نمايشگاهي و در بخش هاي خدمات نرم افزار و سخت افزار، تجارت الكترونيك، مخابرات، آموزش و پژوهش ميزبان مخاطبان اصلي و فروشندگان لوازم جانبي، كامپيوتر، طرفداران استارتاپ ها و عموم مردم است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار