رئیس اداره حج و زیارت کاشان گفت: تاکنون۳ هزار زایر اربعین از شهرستان های شمال استان اصفهان در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۶۶۶۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ 13 October 2018

به گزارش تابناک : عباس نیکونیا، رئیس اداره حج و زیارت کاشان، در گفتگو با خبرنگاران، گفت: بیش از 3 هزار نفر از شهرستانهای کاشان، آران و بیدگل، قمصر و بادرود در سامانه سماح ثبت نام نمودند.

وی تصریح کرد: با توجه به کشف تعدادی ویزای جعلی از سوی افراد سودجو متقاضیان حتما از طریق سامانه سماح و یا مراجعه به 23 دفتر خدمات زیارتی تحت نظارت سازمان حج و زیارت در سطح شهرستان نسبت به اخذ روادید اقدام کنند.
به گفته وی، بهتر است متقاضیان زمان ثبت نام را به روز های پایانی موکول نکنند.

رئیس اداره حج و زیارت کاشان، در ادامه‌ با اشاره به کاهش 107 هزار تومانی هزینه صدور روادید اربعین گفت: با پیگیری های همه جانبه مسئولین سازمان حج و زیارت و در پی پیشنهاد رییس بانک مرکزی و موافقت رییس جمهور قیمت ارز تخصیصی جهت صدور روادید اربعین حسینی (ع ) کاهش یافته و در حال حاضر هزینه اخذ روادید با احتساب پوششهای بیمه ای و خدمات درمانی جمعاً مبلغ 2,348,750 ریال می باشد.

نیکونیا، تصریح کرد: در صورتی که زائرین عزیز با استفاده از رایانه های شخصی خود و به صورت خانگی ثبت نام کنند مشمول 000‏/10 ریال تخفیف خواهند شد.

وی، در پایان تاکید کرد: افرادی که با قیمت های قبلی ثبت نام نموده اند ان شاء الله پس از ایام اربعین حسینی مابه التفاتی قیمت قبلی با قیمت جدید روادید با مکانیزمی که اعلام خواهد شد از طریق شعب بانک ملی به ذینفعان مسترد خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار