تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تاکنون 400 ناشر جهت شرکت در نمایشگاه کتاب استان ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: ثبت‌نام ناشران هم‌چنان ادامه دارد و در تلاش هستیم تا از ظرفیت تمامی ناشران استفاده کنیم.
کد خبر: ۶۶۶۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 13 October 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- جواد کارگران دهکردی از برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب در شهرکرد خبر داد و گفت: این نمایشگاه از نهم آبان‌ماه به‌مدت یک‌هفته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرکرد برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تاکنون 400 ناشر جهت شرکت در نمایشگاه کتاب استان ثبت‌نام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام ناشران هم‌چنان ادامه دارد و در تلاش هستیم تا از ظرفیت تمامی ناشران استفاده کنیم.
وی اضافه کرد: کتبی که در نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری عرضه می‌شود در تمامی زمینه‌های علمی، فرهنگی، هنری، درسی، کمک‌درسی و تاریخی است که علاقه‌مندان می‌توانند این کتب را با تخفیف 30 درصد و یا بیشتر خریداری کنند.
کارگران در پایان افزود: فروش کتاب در نمایشگاه کتاب سال گذشته چهارمحال و بختیاری با مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون تومان، رکورد فروش کتاب در استان را شکست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار