کنفرانس علمی "تازه‌های انسولین درمانی و گایدلاین پره میکس" ویژه پزشکان در یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۶۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ 13 October 2018

به گزارش تابناک یزد، دیابت یکی از مهمترین نوع بیماری‌های غیرواگیر است که در استان یزد هم در طول سالیان قبل شاهد شیوع آن بودیم و افراد مختلفی در استان به این بیماری دچار شده‌اند.

شیوع این بیماری به حدی بود که تا چند سال قبل یزد را به عنوان استان نخست در بحث شیوع انواع دیابت می‌شناختند و نگرانی‌های بسیاری در این حوزه به ویژه برای خانواده‌هایی که دارای بیماران دیابتی بودند وجود داشت.

با این وجود در طول چندسال اخیر با راه‌اندازی مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد، اقدامات بسیار گسترده‌ای در زمینه پیشگیری و درمان دیابت در استان انجام شد و وضعیت استان به صورت قابل توجهی تغییر کرده است.

از جمله اقدامات صورت گرفته در این حوزه، برگزاری دوره‌ها و کنفرانس‌های علمی عمومی و اختصاصی است که در راستای پیشگیری از ابتلا به دیابت و همچنین درمان آن توسط این مرکز انجام شده است.

کنفرانس علمی "تازه‌های انسولین درمانی و گایدلاین پره میکس" هم از جمله دوره‌هایی است که در این راستا و به صورت اختصاصی ویژه متخصصین داخلی و پزشکان عمومی استان یزد برگزار می‌شود.

این کنفرانس علمی که برگزاری آن به صورت کاملا رایگان است، فردا صبح از ساعت هشت و 30 دقیقه صبح در مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد واقع در میدان باهنر، ابتدای بلوار شهید صدوقی، انتهای کوچه تالار هنر برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار