امام جمعه کبگیان مطرح کرد:
این خطیب جمعه تصریح کرد: احترام به قانون درست اما چرا ماکه عضو قراردادهستیم نباید در شناسائی و تحویل عامل پولشوئی و حامی تروریست و محاکمه اصل تروریست نقشی داشته باشیم وکشورهایی مانند آمریکا وغرب که فقط ناظرهستند باید آنان را تحویل بگیرند و محاکمه کنند!
کد خبر: ۶۶۶۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰ 12 October 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ازچیتاب حجت الاسلام والمسلمین علی وحدانی فر درخطبه های۲۰مهرماه ۱۳۹۷کبگیان باتوصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز ازگناه درامتداد موضوع مرگ وآداب زندگی اسلامی گفت: رعایت بهداشت فردی از مقوله های مهمی است که اسلام در زندگی به آن تاکید فراوان دارد و چیزهایی که درخوردن حلال ویاحرام کرده برای تضمین سلامت مادستور داده که اگررعایت شوند جز بامرگ طبیعی انسان نخواهد مرد.
وی افزود: دقت در بهداشت غذا بارعایت پاکیزگی مواد مصرفی، برخواست ازسفره قبل ازسیرشدن،پرهیز از پرخوری،و دوری از تنبلی تخلیه شکم از ارکان مهم تنظیم گوارش در معیارسلامت تن است که باید دقت داشت.
امام جمعه کبکیان با اشاره به تصویب FATFدر مجلس شورای اسلامی گفت: احترام به نظر مجلس طبق قانون لازم است زیرا ما باانتخاب نمایندگان خود تصمیم گیری در سرانجام توقعاتمان را به آنان سپردیم و متعاقبا باید تابع قانون هرآنچه نمایندگان انتخابی ما مصوب کردند بپذیریم.
خطیب جمعه کبگیان بااشاره به تصویب FATFتوسط مجلس افزود: کنوانسیون مبارزه با پولشوئی و حمایت از تروریسم در این قرارداد توسط مجلس ما امضاء شد و علی رغم احترام به قانون گذاری مجلس باید به تاییدیه شورای نگهبان نیز احترام گذاشت.
این خطیب جمعه تصریح کرد: احترام به قانون درست اما چرا ماکه عضو قراردادهستیم نباید در شناسائی وتحویل عامل پولشوئی وحامی تروریست ومحاکمه اصل تروریست نقشی داشته باشیم وکشورهایی مانند آمریکا وغرب که فقط ناظرهستند باید آنان را تحویل بگیرند و محاکمه کنند!.
حجت الاسلام والمسلمین وحدانی فر با اشاره به اظهارات آقای ظریف افزود: وقتی امضاء این قرارداد از دیدگاه وزیر امورخارجه در حل مشکلات کنونی کشور صراحتا کم تاثیر عنوان شده و عدم اجرای آنرا بهانه گیری جدید آمریکادر تشدید تحاریم میداند دیگر قضاوت را باخود شما ملت می گذاریم!
 
در موضوع تصویب FATF باید به نظر مجلس احترام گذاشت / چرام ما در شناسایی تروریسیم نقش نداریم؟ / چرا باید جنس 30 هزارتومانی شیراز را در یاسوج 130 هزار تومان بخریم؟

علی وحدانی فر با اشاره به الحاق بن بست نمائی در تزریق به جامعه  توسط کسانیکه راه حل مشکل برون رفت کنونی کشور را در زانو زدن مقابل آمریکا میدانند گفت: ترسوهائی که در الحاق بن بست نمائی به جامعه راه حل مشکلات کنونی کشور را زانو زدن در برابر آمریکا میدانند به قول آقای رئیس جمهور در زمان تصویب برجام الان هم بروندیک جای گرمی برای خود پیدا کنند زیرا بن‏ بست نمایی بزرگ‏ترين خيانت در حق این ملت است.
دکتر وحدانی فر بیان کرد: بزرگ‏ترين خيانتى كه در حال حاضر در حق ملت ايران صورت میگيرد اين است كه عده‏ اى با ترويج افكار دشمن تلاش مى كنند تا با بن‏ بست نمايى و بحران نمايى چنين وانمود كنند كه تنها راه باقى مانده تسليم شدن در برابر آمريكاست و اين‏كه دشمن تلاش میكند تا ملت ايران متوجه واقعيت‏هاى موجود در توانايى خود و ناتوانى ترامپ در دسترسى به اهدافش نشود، كاملا قابل درك است.
وی افزود: اما اين‏كه چرا عده‏ اى از داخل كشور به‏ دنبال چنين خواسته ه‏اىی هستند و سعى مى كنند موازنه قدرت به نفع غرب در ايران تغيير كند، مسأله‏ اى است كه فهم آن نياز به شناسايى عاملان و درك انگيزه و اهداف آن‏ها دارد.
دکتر وحدانی فر گفت: لازمه عبور از اين مقطع  اعتماد به نفْس و عزم بر ايستادگى است اما وجود آدم‏های کم روحيه، مردّد، ترسو، فرصت‏ طلب، خودكم‏ بين، در اين ميدان نه تنها هيچ سودى ندارد، بلكه میتواند مانعى براى ديگران باشد.
علی وحدانی فر افزود : هم ملت شریف ایران و هم دلواپسان امریکا بدانند : اولا که تحاریم دشمن در۴۰سال اخیر از درد مقاومت و اتحاد وزیر بار نرفتن نظام بوده و هست . دوما آنان ابتداء به بهانه انرژی هسته ای، و بعد بهانه موشکی و متعاقبا اصلاح استقلال ایران دنبال تخریب نظامند ولی ما با درس گرفتن از سرگذشت صدام و قذافی ها و فی الحال عربستان صعودی به حول قوه الهی تا شیر مردان و شیر زنان انقلابی در سایه تبعیت از ولایت فقیه و ارتش و سپاه مقتدرمان را داریم باتجربه جنگ تحمیلی و ترس دشمن از مقاومت اسلامی و پیشرفت نظامی و سیاسی ما تا رسیدن به قله رفیع انقلاب اسلامی همانند ۴ دهه اخیر دربی اعتمادی به آمریکا ایستاده ایم.
امام جمعه کبگیان با اشاره به مسئله اربعین هم گفت : مردم ما در زمان مشکلات اقتصادی و فشار تحاریم با تمام توان و داشته خود به زیارت اربعین خواهند رفت و دیشب هم شنیدیم که مقداری از هزینه ثبت نام کاهش پیدا کرده است اما انتظار می رود همانند ویزای ارمنستان و...اربعین هم مجانی شود تا سیل عظیم همایش بزرگ جهان اسلام با شکوهمندتر برگزار گردد.
دکتر وحدانی فر با اشاره به مسئله گرانی در کشور گفت: وقتی جنسی در بازار کشور باقیمتی مثلا گران توزیع می گردد دلیل ندارد که در استان ما و خاصه شهر یاسوج به بهانه گرانی چندین برابر قیمت کشوری به فروش برسد که این تنها در استان ماست و نشان از ضعف نظارت و سوء مدیریت مسئولان دارد .
وی افزود: وقتی بنده در خرید لوازم التحریر در شیراز کیف مدرسه به قیمت ۳۰هزار تومان خریده و همان جنس را در یاسوج۱۳۰ هزار تومان قیمت کرده ام چرا باید قیمت در استان ما با بقیه کشور فرق کند؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار