رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر از اعزام ۶۰ مبلغ و مبلغه در دهه آخر صفر به مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۶۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸ 12 October 2018

به گزارش تابناک : حجت الاسلام علی صیادی اظهار داشت: به مناسبت دهه آخر ماه صفر ۱۰ نفر مبلغه و ۵۰ نفر مبلغ از مراکز اعزام مبلغ از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم واصفهان، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان اوقاف و دفاتر مراجع تقلید به شهرستان پلدختر اعزام می شوند.

وی افزود: ۲۰ نفر از این مبلغان بومی و مابقی غیربومی هستند که با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی و برگزاری مراسم های مذهبی و عزاداری ها به مناطق مختلف شهرستان اعزام می شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر گفت: برگزاری عزاداری سرور و سالار شهیدان، اقامه نماز جماعت، برگزاری مجالس دعا، وعظ و خطابه، ارائه درس های قیام عاشورا و پیام اربعین و بیان احکام و مسائل شرعی از برنامه های ملبغان اعزامی است.

حجت الاسلام صیادی افزود: همچنین هیئت های مذهبی این شهرستان در دهه آخر ماه صفر به مناسبت های مختلف برنامه هایی مانند برپایی ایستگاه های صلواتی جهت پذیرایی از مسافران اربعین و توزیع شربت تدارک دیده اند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته ادارات مختلف شهرستان با مشارکت مادی و معنوی با متولی گری سپاه درقالب ستاد اربعین حسینی شهرستان پلدختر در ورودی شهر اقدام به برپایی موکب و پذیرایی از زائران حسینی شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر افزود: امسال علاوه بر مشارکت ادارات شهرستان مقرر شد توسط شورای هیئات مذهبی شهرستان پلدختر موکبی نیز به صورت جداگانه در سطح شهرستان برپا شود.

حجت الاسلام صیادی گفت: در این موکب از وجود یک روحانی به عنوان تاثیرگذارترین قشر در ایجاد بینش دینی و ابلاغ پیام عاشورا و توسعه این فرهنگ استفاده می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار