رئیس کمیسیون حمایت از سرمایه گذاری، تامین مالی و توسعه روابط خارجی اتاق بازرگانی اصفهان گفت: بسیاری از مردم اصفهان با بازارهای سرمایه و سهام آشنایی ندارند.
کد خبر: ۶۶۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶ 11 October 2018

به گزارش تابناک : قاسمعلی جباری ظهر پنجشنبه در همایش سرمایه گذاری اظهار داشت: برای حل معضلات استان اصفهان از جمله بیکاری، کم آبی و آلودگی هوا نیازمند سرمایه گذاری های کلان هستیم که جز با مشارکت شهروندان امکانپذیر نیست.

وی بیان داشت: با توجه به مشکلات بودجه ای دولت، جهت اجرای پروژه های بزرگ در استان بدیهی است بخش قابل توجهی از این پروژه ها از طریق بازار سرمایه قابلیت جذب نقدینگی لازم و مشارکت مردمی را خواهد داشت.

رئیس حمایت از سرمایه گذاری اتاق بازرگانی اصفهان ادامه داد: در حالی که در سال های گذشته با بحران های موسسات مالی و اعتباری روبرو بودیم اتاق بازرگانی اصفهان با چالش جلب اعتماد و حمایت عمومی شهروندان و تعریف راهکارهای بهینه جذب سرمایه گذاری برای اجرای پروژه های بزرگ در استان روبرو خواهد بود.

وی اعلام کرد: با جلب اعتماد عمومی و افزایش مشارکت شهروندان در اجرای پروژه های بزرگ عمرانی در استان و کشور، شاهد حل چالش های بزرگی مانند بیکاری، ترافیک شهری، بحران آب، آلودگی هوا و در نتیجه ممانعت از فرار سرمایه و نخبگان جامعه از کشور باشیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار