وی خواسته بدون دخالت و اطلاع فرماندار و به صورت مستقل از این پروژه بازدید کند تا از همین اول کار به یار غار تاجگردون نشان دهد ، قصد ندارد اشتباهات علیمردانی را تکرار کند و چوب اعتماد به دیگران را بخورد.
کد خبر: ۶۶۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳ 10 October 2018
صبح امروز مدیر کل راه و شهرسازی بدون از اطلاع فرماندار گچساران وارد گچساران شده و از جاده باباکلان بازدید نمود .
براساس منابع آگاه در حالی که چند روزی از انتصاب مدیرکل جدید راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد نمی‌گذرد، این مدیر کل به صورت سرزده و بدون هماهنگی با بالاترین مقام اجرایی این شهرستان وارد شهرستان شده و از پروژه‌های نیمه تمام راه و شهرسازی  این شهرستان  در حال بازدید بود.

 گفتنی است، سید عبدالمجید نژاد صفوی صبح امروز راس ساعت ۷ صبح بدون هماهنگی قبلی با فرماندار وارد این شهرستان شده و با مدیر شهرستانی خود از جاده باباکلان در حال بازدید بودند.

 براساس این گزارش، این در حالی است که فرماندار گچساران  در چندین جلسه شورای ادارای به مدیران شهرستانی تاکید کرده که ورود و خروج مدیران کل را به شهرستان اطلاع دهند و  ماهانه این گزارشات در اختیار فرمانداری  و پس از آن در اختیار استانداری قرار گیرد.

این حضور بی اطلاع نژاد صفوی از گچساران باعث قرائت های متفاوتی در رسانه های گچساران شده است اما برخی هم معتقدند با توجه به تذکرات جدی دستگاه قضایی در دو روز پیش به نژاد صفوی مبنی بر دقت بر حوزه کاری خود ، وی خواسته بدون دخالت و اطلاع فرماندار و به صورت مستقل از این پروژه بازدید کند تا از همین اول کار به یار غار تاجگردون نشان دهد ، قصد ندارد اشتباهات علیمردانی را تکرار کند و چوب اعتماد به دیگران را بخورد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
بیامرزد پدر و مادرش را
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار