مربی سابق سپاهان نقاط قوت سپاهان را بیش از نقاط ضعفش دانست و گفت: سپاهان در کار گروهی خوب عمل می‌کند و گل خوردن این تیم دلیل بر ضعف خط دفاعی آن نیست.
کد خبر: ۶۶۶۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹ 10 October 2018

به گزارش تابناک : عباس سروری شرایط سپاهان در فصل جاری را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: امسال کادر مربیگری سپاهان متفاوت شده است. امیر قلعه‌نویی، مربی بزرگی است و دستیاران او هم مربیان خوبی هستند. سپاهان پتانسیل قهرمانی را دارد اما در فوتبال نمی‌شود به صورت قطعی گفت که حتماً یک تیم قهرمان می‌شود.

وی در خصوص نقاط قوت و ضعف این فصل سپاهان افزود: سپاهان امسال در کار گروهی خوب عمل کرده و نقاط مثبت آن به مراتب بیشتر از نقاط ضعفش است.

مربی سابق سپاهان انتقادات مطرح شده در مورد ضعف خط دفاعی سپاهان را رد و خاطرنشان کرد: گل خوردن یک تیم دلیل ضعف دفاعی آن نیست. تیم‌های دیگر هم امسال از شرایط خوبی بهره می‌برند. ضمن اینکه، طبیعی است وقتی یک تیم هجومی بازی کرده و خوب گل می‌زند، احتمال گل خوردنش بالا می‌رود چون بخش اعظم تفکراتش، هجومی است. اما در کل تیمی که هنوز شکست نخورده قطعاً از نظر دفاعی هم خوب عمل کرده است.

وی در پاسخ این پرسش که کدامیک از بازیکنان سپاهان تا به این جای لیگ بهتر کار کرده‌اند، گفت: سپاهان کار گروهی انجام می‌دهد و اینکه بخواهیم دست روی یک بازیکن خاص بگذاریم، اشتباه است. اگر کی‌روش استنلی گل می‌زند، طبیعتاً سایر بازیکنان این موقعیت را برای او مهیا می‌کنند و کل تیم موفق هستند.

سروری پرسپولیس و تراکتورسازی را از رقبای جدی سپاهان بر سر راه قهرمانی دانسته و  ادامه داد: پرسپولیس و تراکتورسازی از شرایط خوبی برخوردار هستند؛ ضمن اینکه سایپا و پیکان جزء تیم‌هایی هستند که همواره در کورس قرار داشته‌اند. هر تیمی که از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کند و مدیریت خوبی داشته باشد می‌تواند موفق شود. سپاهان در حال حاضر با حضور امیر قلعه‌نویی به این نقطه رسیده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار