در مراسمی با حضور دادستان کل کشور داستان اصفهان تودیع و معارفه شد.
کد خبر: ۶۶۵۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ 10 October 2018

به گزارش تابناک : رحیمی دادستان سابق اصفهان در مراسم تودیع و معارفه دادستان اصفهان گفت: خداوند قادر را سپاس می‌گویم در بهترین ایام خدمت گذار مردم باشم در راستای احقاق حق خدمت کنم و آن را ره توشه خود کنم و انسان‌های ستمدیده را همدرد خود نمایم.

وی بیان کرد: از همه‌ی مدیران قضایی استان‌ها عذزخواهی می‌کنم به خاطر برخی کاستی‌ها و شورای قضایی استان و کلیه همکار قضایی تشکر می‌کنم چرا که توفیقات حاصل شده به خاطر همکاری‌های این عزیزان است.

وی از آیت الله مظاهری و آیت الله ناصری و آیت الله طباطبایی نژاد به دلیل رهنمودهایشان تشکر کرد.

وی ایجاد تحول اساسی در دادسرا، کنترل پرونده به همراه پالایش آنان، توسعه دادسرای اصفهان به مجتمعی در شرق اصفهان و افزایش شعب بازپرسی دادیاری را از جمله مهترین کار‌های وی در چهار سال گذشته عنوان کرد.

آیت الله طباطبایی امام جمعه اصفهان نیز در این مراسم گفت: من از مشکلات دادگستری خبر دارم فضای دادگستری کم است و مدیریت خوبی ایجاد شده با توجه به تشنجاتی که بوده و اصفهان مرکز تشنجات است نه اینکه مردم اصفهان مردم شروری باشند فقط مردم اصفهان خبر می‌دهند به شهر‌های دیگر و همین الان کامیونداران و وسایل کشاورزی آوردند و گاهی از غیر اصفهان هستند و الحمد الله دادگستری فعال بودند و اصفهان مرکز سیاست گذاری و خطی است و انشالله همه در یک خط حرکت کنیم و خط اسلام پیش بگیریم همیشه یه گروه می‌آیند سر کار و یه عده مجدد می‌آیند تفکرات خود را القا می‌کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار