جلال میرزایی در گفتگو با تابناک :
نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی در واکنش به خبر تلاش وی برای استاندار شدن را به شدت تکذیب نمود وگفت :در ماههای گذشته از سوی دوستان پیشنهاداتی در این خصوص به بنده ارایه شده است ،اما به صراحت عرض کرده ام که هیچ برنامه ای در این راستا نداشته وندارم.
کد خبر: ۶۶۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱ 09 October 2018

تابناک ایلام ::این روزها تصویب اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی وابلاغ آن از سوی رییس جمهور به یکی از مهمترین ،جدید ترین وپر بحث ترین قوانین در رسانه ها وشبکه های اجتماعی کشور تبدیل شده است .بازنشسته شدن استانداران وانتشار لیست های متعدد مهمترین وبیشترین خبرها وتحلیل ها حول محور مدیران بازنشسته را به خود اختصاص داده است.

روزهای گذشته رییس دیوان محاسبات کشور به عنوان یک مرجع رسمی نظارتی ،آماری از مدیران بازنشسته و 15 استاندار مشمول این طرح را، آن هم صرفا صورت آمار وارقام اعلام نمود ،این موضوع به بهانه ای جدید برای فعالان رسانه ای ومجازی تبدیل شد تا هر کدام بنا به استباط و تحلیل خود لیستی از استانداران بازنشسته را در اختیار مخاطبین شبکه های اجتماعی قرار دهند.

در حالی که وزارت کشور بعنوان مرجع رسمی تشخیص و اعلام لیست استانداران مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان تاکنون اسامی استانداران بازنشسته را اعلام نکرده است ،اما برخی رسانه ها وفعالین شبکه های اجتماعی در اقدامی عجولانه جانشینان احتمالی استاندار فعلی ایلام را منتشر نمودند .

هرچند تمامی خبرهای اعلام شده صرفا در حد گمانه زنی رسانه ای تعبیر وتفسیر می شود ،اما اقدام یکی از کانالهای تلگرامی در اعلام نام یکی از نمایندگان استان درمجلس را بعنوان یکی از گزینه های آتی استانداری ایلام  می توان به حساب یک شیطنت حساب شده گذاشت که از آن بوی تخریب هدفمند استمشام می شود.

درحالیکه موضوع بازنشسته شدن ویا نشدن سلیمانی دشتکی همچنان در سطح یک گمانه زنی رسانه ای باقیست ،مطرح نمودن نام یکی از نمایندگان بعنوان گزینه آتی استانداری در قالب سلسله اقدامات هدفمند تخریب گرانه تلقی میشود که می توان آن را به حساب تحرکات پیشین تیمی قرار دارد که همواره تخریب این نماینده وسناریوی تقابل وی واستاندار فعلی ایلام را دنبال نموده اند .

از اینرو این رسانه بمنظور روشن شدن زوایای نهان و پنهان خبرهای منتشره  و دست یابی به اطلاعات درست ،گفتگویی را با دکتر جلال میرزایی ترتیب داد.

استاندار شدنم را تکذیب می کنم

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی در واکنش به خبر تلاش وی برای استاندار شدن را به شدت تکذیب نمود وگفت :در ماههای گذشته از سوی دوستان پیشنهاداتی در این خصوص به بنده ارایه شده است ،اما به صراحت عرض کرده ام که هیچ برنامه ای در این راستا نداشته وندارم.

جلال میرزایی اظهار داشت :از آنجاییکه در خصوص استاندار شدن هیچ برنامه ای ندارم ،لذا شایعه ارایه رزومه به  وزارت کشور را تکذیب نموده و این شایعات را اقدامی هدفمند در راستای تخریب خود قلمداد می کنم که در فرصت مناسب به تشریح آن خواهم پرداخت.

وی افزود : عده ای بصورت هدفمند موضوع استاندار شدن بنده را مطرح می کنند ،جالبتر اینکه همان عده خودشان شروع به تخریب می کنند ،در صورتیکه چنین موضوعی وجود خارجی نداشته واز اساس کذب است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:اخیرا وزیر کشور به لیست 17 نفره استانداران بازنشسته اشاره ای کرده اند و دیوان محاسبات هم اعلام کرده اند 15 استاندار مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان می شوند.

وی ادامه داد: تاکنون به صورت رسمی لیست استانداران مشمول قانون فوق اعلام نشده است ،ولی لیست 15استاندار مشمول بازنشستگی نهایی شده وپرونده دو نفر از استانداران در دست بررسی است .اما قطعا مجلس بطور جدی پیگیر اجرای تام وکامل این قانون در سطح دستگاههای اجرایی خواهد بود.

میرزایی با اشاره به خبرهای منتشر شده در خصوص وضعیت پرونده استاندارایلام خاطر نشان کرد: در اینخصوص پیگیری نکرده ام ،اما وزارت کشور در خصوص اجرای این قانون ،دو یا سه برابر ظرفیت استانداران بازنشسته را تهیه نموده که این لیست در اختیار رییس جمهور محترم قرار گرفته وایشان هم موضوع را به معاون اول خود احاله نموده است.

وی درپایان گفت : به هرحال صحبت این است ؛قانونی که مجلس تصویب نموده باید اجرا شود ،دراین راستا هم نمایندگان وهم کمیسیونهای مختلف مصمم بر اجرای این قانون بصورت کامل هستند و همه هم باید تابع قانون باشیم .

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار