17 مهر در ليگ دسته اول فوتبال انجام مي‌شود
تيم فوتبال اميد صباي قم در چهارمين هفته رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي كشور از سپاهان درود پذيرايي مي‌كند.
کد خبر: ۶۶۴۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۶ 08 October 2018

به گزارش تابناک قم، تیمی که در پایان فصل 97 – 1396 لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های ایران با کسب نتایج بسیار ضعیف سهمیه قم در لیگ برتر را از دست داد و به عنوان قعرنشین این لیگ به دسته اول سقوط کرد، امسال هنوز موفق به کسب پیروزی نشده است.

این تیم که با تغییراتی اندک نسبت به فصل گذشته اما با تداوم سرمربیگری رحیم راسخ وارد بازی‌ها شده، این روزها در پی تصمیم راسخ به عدم همکاری با سرپرست تیم یعنی وحید نائینی در حاشیه به سر می‌برد و ظاهرا شرایط مطلوبی برای بازگشت به لیگ برتر امیدها ندارد.

امیدهای صبای قم در نخستین هفته مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهید جعفر حیدریان قم میزبان تیم مطرح فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بودند اما در پایان دیداری که فوق‌العاده عملکرد ضعیفی داشتند با نتیجه عجیب 6 بر صفر شکست خوردند، هر چند گفته می‌شود به دلیل آماده نبودن کارت بازی برخی مهره‌های کلیدی تیم صبا، این نتیجه در گام نخست رقم خورده است.

هفته دوم بازی‌های این فصل با استراحت صبای قم همراه بود و کادر فنی این تیم فرصت مناسبی داشت تا هم سایر رقبا را به خوبی آنالیز کند و هم نقاط ضعف دیدار با سپاهان اصفهان را رفع کند تا اینکه صبا در هفته سوم به میهمانی تیم خیبر خرم‌آباد رفت و حریف را در خانه خود با تساوی بدون گل متوقف کرد.

خبرها حاکی از نمایش قابل قبول صبا در این دیدار دارد، صبایی‌ها که در چمنی نامناسب برابر میزبان خود به میدان رفته بودند با وجود خلق موقعیت‌های متعدد گلزنی موفق به گشودن دروازه حریف نشدند و سرانجام این بازی با تساوی و تقسیم امتیازها به پایان رسید.

حالا در روزهایی که اردوی صبا به دلیل اختلاف نظر سرمربی و سرپرست تیم کمی در حاشیه قرار گرفته، نوبت به دیدارهای هفته چهارم لیگ دسته اول رسیده و صبای قم از ساعت 15:15 دقیقه عصر روز سه‌شنبه هفدهم مهر ماه در ورزشگاه شهید حیدریان قم دومین بازی خانگی را برابر سپاهان درود برگزار می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار