دبیر علمی سمینار خبر داد:
دبیر علمی یازدهمین سمینار بین‌المللی مهندسی رودخانه با اشاره به اینکه پذیرش مقالات تا 30 آبان‌ماه ادامه دارد، گفت: تاکنون حدود 50 مقاله برای شرکت در سمینار برای ما ارسال شده است.
کد خبر: ۶۶۴۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴ 16 October 2018

دکتر محسن سجادی اظهار کرد: یازدهمین سمینار بین‌المللی مهندسی رودخانه 9 تا 11 بهمن‌ماه در اهواز برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این سمینار ارائه آخرین دستاوردها و اقدامات انجام شده در سه سال اخیر در این زمینه در کشور یا در خارج از کشور است. تلاش می‌کنیم این دستاوردها، تلاش‌ها و تکنیک‌های جدید را ارائه دهیم.

وی درخصوص برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری سمینار گفت: ابتدا افتتاحیه و سخنرانی‌هایی از اساتید بین‌المللی و داخلی خواهیم داشت. در دور روز اول برگزاری سمینار مقالات به صورت شفاهی و پوستر ارائه می‌شوند. در روز سوم نیز از پروژه‌های اجرا شده و پروژه‌های در حال اجرا در زمینه مهندسی رودخانه بازدید خواهیم داشت.

دبیرعلمی یازدهمین سمینار بین‌المللی مهندسی رودخانه تصریح کرد: پذیرش مقالات هم‌اکنون آغاز شده است و متقاضیان شرکت در این سمینار تا 30 آبان‌ماه برای ارسال مقالات خود فرصت دارند. تا 30 آذرماه نیز مقالات داوری می‌شوند. مهلت ثبت‌نام نیز تا اوایل دی ماه اعلام شده است.

سجادی ادامه داد: تاکنون حدود 50 مقاله برای ارائه در سمینار ارسال شده است اما با توجه به اینکه اغلب افراد در روزها و هفته‌های آخر اقدام به ارسال مقالات خود می‌کنند تعداد مقالات افزایش خواهد یافت. متقاضیان ارسال مقاله به داین سمینار می‌توانند مقالات خود را در سایت www.11irec.ir که در پوستر سمینار نیز ذکر شده است بارگزاری کنند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار