کد خبر: ۶۶۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳ 06 October 2018

در صورت قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا کدام بازیکنان از این تیم بیشترین شانس را برای توپ طلا خواهند داشت؟

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس یکی از پرافتخارترین تیم های تاریخ فوتبال ایران به شمار می آید و از پرطرفدارترین تیم های قاره کهن هم هست. پرسپولیس هیچ وقت تا این اندازه به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا نزدیک نشده است. سرخ پوشان پایتخت تا الان حضور در فینال لیگ قهرمانان را تجربه نکرده اند اما با کسب یک تساوی برابر السد در تهران این شانس را دارند که برای نخستین بار در تاریخ خود به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کنند.

معمولا کنفدراسیون فوتبال آسیا مرد سال را از تیم قهرمان لیگ قهرمانان انتخاب می کند و در صورتی که پرسپولیس چنین عنوانی را به دست آورد به احتمال خیلی زیاد این عنوان را به دست می آورد.و اما در صورتی که پرسپولیس این عنوان را به دست آورد چه بازیکنی شایسته ترین به عنوان مرد سال فوتبال آسیا خواهد بود؟

بازیکن پرسپولیس که شانس مردسال آسیا را دارد

علیرضا بیرانوند در دیدار رفت برابر السد نمایشی درخشان از خود نشان داد و با کسب بیشترین امتیاز به عنوان بهترین بازیکن نیمه نهایی از غرب و شرق انتخاب شد. پرسپولیس برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا و همچنین بالا بردن جام به درخشش بیرانوند در ادامه نیاز دارد و او با توجه به درخشش در جام جهانی و مهار ضربه کریستیانو رونالدو بدون شک از شانس بالایی برای کسب عنوان مرد سال فوتبال آسیا برخوردار خواهد بود و شاید از پرسپولیس او بیشترین شانس را داشته باشد.

علاوه بر بیرانوند که بیشترین شانس را برای کسب مرد سال فوتبال آسیا دارد باید از سید جلال حسینی و شجاع خلیل زاده دو مهره اصلی خط دفاعی سرخ پوشان و همچنین از علی علیپور مهاجم این تیم به عنوان دیگر شانس های دستیابی برای کسب توپ طلای آسیا سخن به میان آورد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار