دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی استان اصفهان خطاب به علما، روحانیون، مراجع عظام تقلید و صاحبان کرسی‌های علمی در حوزه‌های علمیه پیرامون معاهده FATF بیانیه‌ای صادر کردند.
کد خبر: ۶۶۴۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸ 06 October 2018

به گزارش تابناک : در آغاز این بیانیه آمده است: تاریخ اسلام از همان ابتدای سال‌های بعد از رسول الله (ص) تا همین امروز، پر است فراز و نشیب‌هایی که گاه با هوشیاری و از خود گذشتگی خواص اهل حق، اسلام در اوج عزت قرار گرفته و گاه با بی توجهی یا بی حالی همین خواص، اسلام تا حد ممکن به حاشیه رفته است.

خطاب دانشجویان این سرزمین؛ به علما، روحانیون، مراجع عظام تقلید و صاحبان کرسی‌های علمی در حوزه‌های علمیه است. چه غرور آور است درس و بحث و اسلام خواندن بعضی عالمان دین که بفرموده امام المتقین، همراه شده است با فرزند زمان خود بودن. همانان که به هنگام فرا گرفتن درس طلبگی و اخلاق و قرائت و فهم قرآن در اعلا درجه علم و تقوا و در هنگام برخورد با اجتماع و مسائل حکومت و حکومت داری، دارای بهترین و انقلابی ترین مواضع و نظریاتند، همانان که نام خمینی کبیر در تارک فهرست آنان به روشنی می‌درخشد.

هر کجای تاریخ اسلام، علما، علم حق خواهی برداشته و پیشاپیش مردم برای احقاق حق به پا خاسته‌اند، برگ غیرت در کتاب این تاریخ رقم خورده و هرکجا که به ظاهر عالمان، با بعضی ادعاهای خلاف و عوام فریبانه‌ای مثل دوری دین از سیاست و امثالهم از مسائل اجتماعی پا پس کشیده‌اند، مسلمانان را در ورطه گمراهی فرو برده‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز و در 40 سالگی انقلاب اسلامی مردم ایران و در شرایطی که جهان می‌رود به سمت نابودی تفکر لیبرالی در تمام دنیا، و مسلط شدن تفکر اسلام بر غرب و شرق این عالم و فروپاشی دولت‌های خون خوار و مستکبری مثل ایالات متحده، در مجلس شورای اسلامی ایران ما، دارد لایحه‌ای برای پیوستن به یک معاهده بین الدولی مصوب می‌شود که سدی خواهد شد در برابر نفوذ اسلام در همه جهان و‌ مانعی خواهد شد در برابر دفاع از مظلومان جهان توسط آزادی خواهان و سربازان اسلام عزیز.

این دانشجویان تاکید کرده‌اند: امروز لازم است همه علمای دین از هر کجای کشور، و در هر کسوت و موقعیتی، به پا خاسته و در برابر تصویب این لایحه (پیوستن به معاهده FATF) قیام کرده و از هر طریقی در مقابل تصویب آن در مجلس شورای اسلامی، اقدام نمایند. وظیفه علمای دین است تا برای دفاع از دین خداوند به هر شیوه ممکن از نمایندگان شهر و استان خود، عدم تصویب این لایحه در مطالبه کنند.

در بخش دیگری بیان شده است: در این میان نقش علمای قم، از همه جا و‌ همه‌کس پررنگ‌تر و تعیین کننده‌تر است، ایشان وظیفه دارند تا از ریاست مجلس به هر طریقی عدم تصویب این لایحه را بخواهند و مطالبه کنند که مبادا آن هنگام که بعضی خواص در خواب غفلتند، انقلاب اسلامی با سپردن اختیار خود به دست کفار، به تاراج رود!

سخن آخر آنکه دانشجویان این سرزمین بار دیگر و برای هزارمین بار اعلام می‌کنند که آمادگی دارند تا در مقابل مردم با هرکسی که موافق تصویب لایحه مذکور است به‌مناظره نشسته و به دفاع از مطالبه خود در عدم تصویب این لایحه بنشینند، اما چه سود ‌که حرف حق جواب ندارد و کسی مرد این میدان نیست تا برای این مناظره در محضر مردم حاضر شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار