فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به عملکرد ۶ ماهه نخست امسال این فرماندهی گفت: در این مدت بیش از ۱۹ تن انواع مواد مخدر توسط ماموران فرماندهی انتظامی استان کشف شده است.
کد خبر: ۶۶۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ 06 October 2018

به گزارش تابناک : سردار مهدی معصوم بیگی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی استان اصفهان که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد اظهار داشت: نیروی انتظامی از بطن مردم ، برای مردم، در کنار مردم و خدمت گذار مردم است.

وی افزود نیروی انتظامی با رویکرد مقتدرانه و امین بودن، تلاش دارد تا پناهگاهی برای مردم و مظلومان باشد و با گردنکشان، قانون گریزان، سارقان و مخلان نظم و امنیت به طور قاطع برخورد کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اقدامات انجام گرفته در برقراری امنیت در استان اصفهان تصریح کرد: ظرفیت شورای تأمین استان و شوراهای تأمین شهرستان‌ها، پشتوانه بسیار قوی برای اجرای مأموریت است.

وی از اشرافیت اطلاعاتی بالای ماموران پلیس استان برای مقابله با مجرمان و باندهای تبهکاری خبر داد و گفت: مجموعه این اقدامات سبب شده تا پلیس اصفهان قدرت پیش دستانه خوبی برای مهار و کنترل جرائم داشته باشد.

سردار معصوم بیگی رویکرد انتظامی استان را امنیت مردم پایه  بیان کرد و افزود: معتقد هستیم که باید در تولید امنیت و حفظ آن، مشارکت حداکثری وجود داشته باشد که در استان اصفهان، مشارکت خوبی را از سوی مردم شاهد هستیم و به همین دلیل امنیت استان در تمام مولفه ها در شرایط خوب و مطلوبی قرار دارد.

وی پیرامون عملکرد یک ساله فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در نیمه دوم سال گذشته، به منظور افزایش تحرک عملیاتی و استفاده از ظرفیت‌های درون و برون سازمان، قرارگاه عملیاتی «اقدام و عمل» به ابتکار فرماندهی انتظامی استان راه اندازی و در این قرارگاه سلسله طرح‌های ذوالفقار و مرصاد برای افزایش امنیت و آرامش در سطح استان طراخی و به اجرا گذاشته شد که هر کدام از آن ها با نتایج موفقیت آمیزی همراه بودند.

وی ادامه داد: امروز نیروهای انتظامی استان اصفهان در آمادگی کامل برای اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا و خدمت به مردم قرار دارند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: برای چابکی نیروی انتظامی و افزایش توان رزم، توجه ویژه‌ای به آموزش اختصاص داده شده است و با رویکرد مهارت افزایی، تیم‌های آموزشی در سطح استان تشکیل شده‌اند که نتیجه آن افزایش توان رزم در نیروهای این فرماندهی بوده است.

وی به عملکرد 6 ماهه نخست امسال این فرماندهی اشاره کرد و گفت: در مدت مذکور، بیش از 19 تن انواع مواد مخدر توسط ماموران این فرماندهی کشف شده است.

سردار معصوم بیگی بیان کرد: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و با رویکرد تمرکز بر پرونده‌های کلان اقدامات متعددی صورت گرفته و تعداد پرونده‌های بالای 5 میلیارد ریال 59 درصد افزایش داشته‌ است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار برخورد با قاچاقچیان، مقابله جدی با محتکران در سطح استان انجام شده و عده معدودی که با سوء استفاده از شرایط اقتصادی کشور سبب به وجود آمدن مشکلاتی برای مردم شده بودند، مورد برخورد قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام 82 باند سرقت در سال جاری خبر داد و گفت: بر این باوریم که امنیت فعلی را مرهون و مدیون شهدا و جانبازان و ایثارگران عزیز هستیم.

به گزارش تسنیم در حاشیه این مراسم، از کارکنان نمونه فرماندهی انتظامی استان اصفهان، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران تجلیل صورت گرفت و در ادامه رزمایش اقتدار و امنیت، توسط نیروهای یگان ویژه برگزار شد. در پایان، نیروهای ارتش، سپاه پاسداران، بسیج و نیروی انتظامی از مقابل جایگاه، رژه رفتند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار