پیروزی سپاهان در جام حذفی، قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی و انتخاب بهترین گل هفته دوم لیگ قهرمانان از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان، کشور و جهان در روزی که گذشت، بود.
کد خبر: ۶۶۳۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ 06 October 2018

به گزارش تابناک : در روز 13 مهر‌ ماه علاوه بر این‌که مرحله یک‌هشتم جام حذفی فوتبال برگزار شد، اسامی ملی‌پوشان بانوان جوان بسکتبال اعلام شد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ علی‌رضا یاوری شناگر خمینی‌شهری نماینده شنای ایران در سومین دوره بازی‌های المپیک جوانان آرژانتین 2018 به همراه گامر دیلانچیان مربی اصفهانی عازم بوینس‌آیرس شدند.

علی‌رضا یاوری شناگر جوان تیم ملی ایران در ماده 100 متر آزاد مسابقات شنا المپیک جوانان آرژانتین با حریفان خود به رقابت می‌پردازد.

✅ سحر گودرزی و رکسانا کریمی از اصفهان به همراه 11 بازیکن دیگر زیر نظر افسانه حسن‌نایبی، شهرزاد راستکار و ندا عسگرنیا به عنوان سرمربی و مربی، تمرینات فنی تیم ملی بسکتبال زیر 18 سال را پیگیری می‌کنند؛ ملی پوشان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در بنگلور هند آماده می‌کنند.

✅ مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر بولینگ کشور با صدرنشینی اصفهان الف آغاز شد،  فصل اول این رقابت‌ها بین تیم‌های هم‌استانی برگزار شد و مرحله دوم این رقابت‌ها در 4 هفته برگزار خواهد شد که در هفته نخست و دوم این مرحله تیم‌های اصفهانی میزبان تیم شیراز بودند.

در پایان بازی‌های این هفته تیم‌های اصفهان الف و صفه اصفهان تیم شیراز را شکست دادند و تیم اصفهان ب نتیجه را به تیم شیراز واگذار کرد؛ تا پایان این مرحله تیم اصفهان الف با کسب 5 برد پیاپی در صدر این رقابت‌ها قرار دارد.

✅ محمد‌ابراهیم شیروانی پس از غلبه بر حریفان خود از کشورهای روسیه، رومانی و صربستان مقام سوم مسابقات کیوکوشین کاراته صربستان  را کسب کرد؛ این رقابت‌ها با حضور 400 کاراته‌کا از کشورهای رومانی، روسیه، بلغارستان، صربستان، بنگلادش، بلاروس و ایران از 5 تا 7 مهر ماه به مدت سه روز در کشور صربستان برگزار شد.

✅ تیم‌های سپاهان اصفهان و نساجی مازندران از یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال به مصاف یکدیگر رفتند و پس از 120 دقیقه و با ضربات پنالتی سپاهان پیروز این رقابت شد.

✅ کارلوس کی‌روش برای دومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال پیش از جام ملت‌های آسیا، 28 بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرد که در این لیست تنها یک بازیکن از باشگاه‌های اصفهانی حاضر در لیگ برتر حضور دارد؛ بر این اساس رشید مظاهری، دروازه بان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به‌ عنوان تنها دعوت‌شده به تیم ملی از تیم‌های اصفهانی است.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور

✅ دور یازدهم و پایانی رقابت‌های المپیاد جهانی شطرنج در باتومی گرجستان آغاز شد و تیم‌های کشورمان به مصاف میزبان رفتند.

تیم مردان ایران موفق شد با نتیجه 2.5 بر 1.5 برابر تیم «گرجستان 2» برنده شد و با کسب 7 برد، یک تساوی و 3 باخت به کار خود در این تورنمنت پایان داد؛ در این دیدار علی‌رضا فیروزجا و پویا ایدنی پیروز شدند، پرهام مقصودلو مساوی کرد و محمدامین طباطبایی شکست خورد.

✅ تیم والیبال ساحلی ایران یک با برتری مقابل ایران دو به عنوان قهرمانی تور جهانی تک ستاره بندرترکمن دست یافت؛ تیم ایران یک در دوست پیاپی با امتیاز‌های 21 بر 11 و 22 بر 20 به برتری رسید.

✅ مرحله یک‌شانزدهم پایانی رقابت‌های اسنوکر زیر 16 سال قهرمانی جهان جمعه سیزدهم مهر ماه برگزار شد و طی آن محراب سلطانی بازی را به جرویرتارانتا از فنلاند واگذار کرد، شاهین سبزی در مقابل دیگیویجی کادیان از کشور هند شکست خورد و محمد بن رشید در مصاف با بن مرتنس از بلژیک متوقف شد.

✅ دو تیم برایتون و وستهام در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که در این بازی علی‌رضا جهانبخش مهاجم تیم ملی ایران برای اولین بار در این فصل در ترکیب ثابت برایتون مقابل وستهام قرار گرفت.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان

✅ با انجام مسابقات هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا، رنکینگ 5 سال اخیر لیگ‌های اروپایی اعلام شد، طبق گزینش یوفا، لالیگا اسپانیا 89712 امتیاز گرفت و در صدر جای گرفت.

لیگ برتر انگلیس با 67748 امتیاز دوم شد و رتبه سوم به کالچو ایتالیا با 67725 امتیاز رسید؛ بوندس‌لیگا آلمان در این گزینه 62641 امتیاز گرفت و چهارم شد، رتبه پنجم نیز به لوشامپیونه فرانسه با 52165 امتیاز رسید.

✅ اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) اعلام کرد که گل ایوان راکیتیچ، هافبک تیم ملی کرواسی به تاتنهام به عنوان بهترین گل هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد.

بارسلونا در این هفته از لیگ قهرمانان اروپا مهمان تاتنهام بود و با نتیجه 4 بر2 به پیروزی رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار