یک مقام مسئول گفت:با توجه به آنکه مشکلی در تولید تخم مرغ وجود ندارد،از این رو پیش بینی می شود که نوسان خاصی در بازار رخ ندهد.
کد خبر: ۶۶۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ 05 October 2018

به گزارش تابناک : ناصر نبی پور رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران درباره آخرین وضعیت بازار تخم مرغ اظهار کرد: هم اکنون متوسط نرخ هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری 7 هزار و 400 تا 7 هزار و 500 و شانه ای 15 هزار تومان است.

وی افزود: با توجه به آنکه در تولید تخم مرغ مشکلی وجود ندارد و محصول به اندازه کافی در مغازه هاست،از این رو پیش بینی می شود که نوسان خاصی در بازار رخ ندهد.

به گفته نبی پور طی روزهای اخیر کاهش جابه جایی نهاده ها در پی اعتصاب کامیون داران و مشکلات حمل و نقل برای مرغداران دردسرساز شد چرا که دیگر کامیونی وجود ندارد که نهاده ها را بارگیری کند و تولیدکنندگان ناگریزند که خرید خود را به صورت محدود انجام دهند.

این مقام مسئول ادامه داد: اگرچه شرکت پشتیبانی امور دام به خاطر مشکلات حمل و نقل اقدام به توزیع نهاده های دامی در استان ها کرد، اما این میزان کافی نیست و با ادامه این روند مرغداران دیگر قادر به تولید نخواهند بود.

وی قیمت کنونی هر کیلو کنجاله سویا را 2 هزار و 400 و ذرت یک هزار و 200 تومان در بنادر اعلام کرد و افزود: هم اکنون به سبب مشکلات حمل و نقل، هر کیلو کنجاله سویا با نرخ 3 هزار و ذرت یک هزار و 300 تا یک هزار و 400 تومان به مرغدار عرضه می شود.

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران در پایان از افزایش چشمگیر قیمت شانه و کارتن در بازار خبر داد و گفت: طی سه ماه اخیر نرخ هر شانه تخم مرغ با افزایش بیش از 5 برابر به 550 تومان و کارتن با نوسان 4 برابری به 700 تومان رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار