وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا پایان امسال سه سایت BTS در کویر مرنجاب نصب و راه اندازی می شود.
کد خبر: ۶۶۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ 05 October 2018

به گزارش تابناک : محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه همایش تسبیح ستارگان در کویر مرنجاب آران و بیدگل با اشاره به مشکلاتی که برای گردشگران در پیدا کردن مسیرهای خروجی از این کویر بکر و ناپدید شدن چند نفر  در چند سال اخیر بوجود آمده تصریح کرد: این منطقه نیازمند سه سایت مخابراتی btS است.

وی وجود مشکل مالکیت زمین برای ایجاد سایت و برق رسانی را دو شکل مهم برای ایجاد سایت bts در منطقه بیان کرد و افزود: قرار شد با همکاری فرمانداری شهرستان و وزارت ارتباطات این دو مشکل برطرف و سایت تا پایان سال راه اندازی شود.

وزیر ارتباطات در ادامه با تاکید برای ایجاد و سوق پیدا کردن جوان ها به مشاغل نو از ایجاد مراکز توانمند سازی برای رونق کسب و کارهای جدید در شهرهایی با ظرفیت بالا مانند کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

وی تصریح کرد: در منطقه کاشان و آران و بیدگل بواسطه ظرفیت مناسب گردشگری می توان زمینه ایجاد مشاغل نو را با حمایت و اعطای تسهیلات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در آینده ای نزدیک راه اندازی کرد.

آذری جهرمی با اشاره به عزم وزارت بر حمایت از جوانان با انرژی برای ایجاد کسب و کارهای نو گفت: وزارت ارتباطات زیست بوم فعالیت های کسب و کار نو را در سراسر کشور فراهم می کند.

گفتنی است کویر مرنجاب در ۴۰ کیلومتری مرکز آن و بیدگل جاذبه بکر در مرکز ایران است که سالانه پذیرای بیش از ۳۰۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار