از مرحله یک‌هشتم جام حذفی فوتبال تیم سپاهان اصفهان میزبان نساجی مازندران است.
کد خبر: ۶۶۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ 04 October 2018

به گزارش تابناک : در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال تیم‌های سپاهان اصفهان و نساجی مازندران به مصاف یکدیگر می‌روند.

سپاهان تا اینجای راه کار راحتی داشته است و بعد از پیروزی برابر شهرداری ماهشهر به دنبال دومین پیروزی پیاپی در ورزشگاه خانگی خود نقش‌جهان است تا گام به مرحله بعدی بگذارد؛ البته نباید نساجی را حریفی دست و پا بسته دانست و این تیم نیز انگیزه‌های فراوانی برای این بازی دارد.

نساجی مازندران که جواد نکونام را روی نیمکت خود به عنوان سرمربی دارد هم در مرحله قبلی با قرعه آسانی رو به رو شده بود و بدون دردسر راهی یک‌هشتم شد؛ نساجی که در لیگ برتر دستاور آنچنانی نداشته و تنها یک پیروزی از 8 بازی داشته به دنبال خلق شگفتی و رسیدن به مراحل بالاتر جام حذفی است.

جدال امیر قلعه‌نویی که از با‌تجربه‌ترین مربیان در ایران است با جواد نکونام که چند سالی بیشتر از آغاز کارش به عنوان مربی نمی‌گذرد نیز جالب و تماشایی خواهد بود.

داوران دیدار سپاهان و نساجی مازندران

این بازی از ساعت 18:15 روز جمعه و در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان آغاز می‌شود و علیرضا فغانی قضاوت این دیدار را بر عهده دارد و محمد‌رضا مدیر‌روستا، مهرداد نجفی و حسین زمانی نیز وی را در این امر یاری می‌کنند؛ سعید بطحایی هم ناظر این بازی است.

محرومان و مصدومان دو تیم

هر دو تیم در این دیدار محروم ندارند اما سیاوش یزدانی بازیکن سپاهان همچنان دوران مصدومیت را سپری می‌کند و قادر به همراهی طلایی‌پوشان در این دیدار نیست؛ همچنین گفته می‌شود 7 بازیکن نساجی به دلیل مصدومیت و سرماخوردگی در تمرینات حاضر نبوده‌اند و حضورشان در این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

نتایج بازی‌های گذشته

طلایی‌پوشان در مرحله یک‌شانزدهم میزبان شهرداری ماهشهر بودند و در پایان با نتیجه 3 بر یک به برتری رسیدند؛ شاگردان نکونام هم در مرحله قبل میزبان شهرداری لردگان بودند و بازی را با نتیجه پر‌گل 5 بر صفر به سود خود پایان دادند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار