مدیرکل ارشاد یزد:
یزد - ایرنا - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: شوراهای فرهنگ عمومی با جذب نخبگان و بهره گیری از شخصیت های موثر برای توسعه فرهنگی و مقابله با ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی فعالیت کند.
کد خبر: ۶۶۳۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 04 October 2018

مجید جوادیان زاده شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی مهریز افزود: بهره گیری از دیدگاه نخبگان فرهنگی برای پیشگیری از آسیب ها، جزو برنامه های مهم شورای فرهنگی عمومی است که باید جدی مدنظر قرار گیرد.
وی با تشریح مفهوم گسترده فرهنگ و اختلاف نظرهایی که پیرامون این مفهوم وجود دارد ادامه داد: سعی کردیم اهداف شورای فرهنگ عمومی شهرستان ها را در یک راستا قرار دهیم تا به یک برایند واحدی دست یابیم.
این مسئول با اشاره به توسعه پایدار و شهرسازی مدرن خاطر نشان کرد: به روز ترین مفهوم توسعه با فرهنگ گره خورده است، به طوری که امروزه منظور از توسعه، توسعه فرهنگی است و در این راستا، تکنولوژی، محیط زیست، شهرسازی و صنایع و دیگر مقولات مدرنیته باید با فرهنگ تطابق پیدا کند.
جوادیان زاده با اشاره به اینکه بیش از نقطه ضعف ها و آسیب های فرهنگی، بر روی ظرفیت های فرهنگی شهرستان تمرکز شود گفت: مهریز جزو شناسنامه یزد تاریخی است و کارهای فرهنگی خوبی انجام شده است.
در این جلسه محمدحسن زارعیان به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز معرفی شد و از فعالیت های 10 ساله سید رضا آقایی قدردانی به عمل آمد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار