سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت:مشکل گلزنی تیم باید هرچه زودتر حل شود که به شخصه خوشبین هستم به زودی با تمریناتی که داریم این مشکل رفع می شود.
کد خبر: ۶۶۳۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ 03 October 2018

به گزارش تابناک : امید نمازی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در خصوص جلسه روز گذشته کمیته انضباطی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان برای محسن‌ مسلمان گفت: امروز هم قرار است صحبتی با مسلمان داشته باشم. بین او و سایر بازیکنان تفاوتی قائل نیستیم. بازیکن باید اصول را رعایت کند. هیچ تبعیضی در مسائل انضباطی نمی گذاریم و بازیکن باید حرفه‌ای رفتار کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: هنوز هم می گویم همه چیز به خود مسلمان باز می‌گردد. محسن باید بداند تلاشی که می کند برای ما اهمیت دارد. امروز تکلیف او به طور قطعی مشخص می شود.

وی در ادامه درباره جذب رحیم زهیوی و گلی که این بازیکن در دیدار با صنعت نفت آبادان به ثمر رساند تصریح کرد: همانطور که قبلا گفته بودم دنبال مهاجمی بودم که بتواند انتظارات را برآورده کند. زهیوی هم توانست در اولین حضور خود با پیراهن ذوب‌آهن مثمرثمر ظاهر شود. او در ثانیه های پایانی بازی، گل بسیار مهمی برای ما زد. تمرینات بازیکنان برای من مهم است و امیدوارم زهیوی بتواند خیلی زود خودش را با تیم جدیدش وفق دهد.

نمازی در پایان خاطرنشان کرد: در طول تعطیلات پیش‌رو تمرکز خود را برای حل مشکلات فنی تیم به کار بسته ایم تا همانطور که شایسته ایم نتیجه بگیریم. مشکل گلزنی تیم باید هرچه زودتر حل شود که به شخصه خوشبین هستم به زودی با تمریناتی که داریم این مشکل رفع می شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار