سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: ما به سطح فصل قبل برمی‌گردیم و معتقدم حتی بهتر از آن نیز خواهیم شد.
کد خبر: ۶۶۲۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۹ 03 October 2018

 وینفرد شفر در نشست خبری بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان در جام حذفی فوتبال، با ابراز خوشحالی نسبت به حضور در شهر مسجدسلیمان، اظهارکرد: برای اولین بار است که به این شهر می آیم و مردم این جا را بسیار مهربان دیدم. می‌دانم اینجا به لحاظ تاریخ فوتبال، قدیمی است

وی درباره بازی نیز گفت: باید در 20 دقیقه اول، بازی را تمام می‌کردیم. چند موقعیت خوب را از دست دادیم. این بازی به 90 دقیقه رفت و این طولانی شدن برای مردم خوب بود ولی برای مربیان دو تیم خوب نبود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: خوشحالم که گل زدیم و بازی را بردیم اما از اتفاقی که برای غفوری افتاد ناراحتم و به همین دلیل مجبور شدیم قائدی را تعویض کنیم، در حالی که او خوب بازی کرده بود. ما به یک بازیکن قد بلند نیاز داشتیم و باید این بازیکن را تعویض می‌کردیم.

وی بیان کرد: نفت هم تیم خوبی است که ضدحملات خوبی داشت. من بازی قبل این تیم را دیده بودم. پیروزی برابر این تیم کار راحتی نیست.

شفر در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا قائدی پس از تعویض ناراحت شد؟ عنوان کرد: قائدی ناراحت نبود زیرا یک بازیکن حرفه‌ای است. پس از اخراج غفوری سیستم بازی را تغییر دادیم. به هر حال این اولین بار نیست که یک بازیکن مرتکب اشتباه می‌شود و بازیکن دیگر باید تعویض شود.

وی بیان کرد: شش بازیکن از جمع ما جدا شده‌اند و تا نفرات جدید بخواهند شناخت لازم را پیدا کنند، این مهم به زمان نیاز دارد. وقتی شما در تیم استقلال بازی می‌کنید شاید یک میلیون نظر در مورد بازی شما در فضای مجازی منتشر شود. بازیکن زمانی ممکن است در اینستاگرام هزار فالوور داشته باشد اما وقتی به استقلال می‌آید، تعداد فالوورهایش صد هزار می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره تیام و ابراهیمی نیز گفت: او اکنون در عجمان فقط یک گل زده و در آخرین بازی نیز تیمش با پنج گل شکسته‌ خورده است. امید ابراهیمی در تیم جدیدش شکست‌های زیادی داشته، جباروف هم هنوز در تیمش بازی نمی‌کند. بازیکنان جدید ما نیز باید روش بازی استقلال را یاد بگیرند و تمرین کنند. در دیدار با نفت، چند موقعیت خوب در ابتدای بازی داشتیم و می‌شد با اختلاف گل بالا ببریم. باید بیشتر کار کنیم تا بهتر شویم. من مطمئنم که در آینده عملکرد بسیار بهتری خواهیم داشت. لیگ برتر با جام حذفی متفاوت است. منچستر با باخت به دربی‌کانتی در جام حذفی شرایط سختی برایش پیش آمد.

وی همچنین عنوان کرد: ایران و آلمان همیشه در مسائل مختلف از جمله فوتبال روابط خوبی داشته‌اند. ما در بازی با نفت مسجدسلیمان سه موقعیت گلزنی داشتیم که اگر به گل تبدیل می شدند، بازی تغییر می‌کرد. پس از آن سه موقعیت نیز حریف بهتر کار کرد و وقتی ما توپ را از دست می‌دادیم، آن ها از فرصت‌ها استفاده می‌کردند. امیدوارم نفت پس از بازی روز شنبه که با این تیم در لیگ برتر داریم، در ادامه راهش موفق باشد.

شفر با بیان این که ساختن تیم زمان‌بر است، عنوان کرد: بازیکنان ما در زمان‌های مختلف به اردو آمدند. استقلال مانند آتش است و وقتی برای استراحت نداریم. وقتی در تیمی مثل استقلال هستیم، در تمرکز و توجه رسانه‌ها نیز قرار داریم. ما به سطح فصل قبل برمی‌گردیم و حتی بهتر از آن نیز خواهیم شد.

وی درباره وریا غفوری هم گفت: گلی که ما زدیم با حرکت وریا و پاس خوب او همراه شد. استقلال برابر نفت با یک سیستم جدید بازی کرد. ما دو مهاجم در خط حمله داشتیم و از دو مدافع چپ و راست‌مان می‌خواستم که در زمین‌مان بمانند چون دو وینگر نفت مسجدسلیمان در صورت جلو رفتن مدافعان ما خالی می‌ماندند و به همین دلیل غفوری و زکی‌پور باقی می‌ماندند. از استقلال همیشه توقع برد هست ولی فقط با اسم استقلال نمی‌شود، برنده شد و بازیکنان هم باید تلاش کنند. بازیکنان باتجربه‌ای مثل پژمان و رحمتی داریم و بازیکنان جدید و جوان هم باید تلاش کنند و جایگاهشان را پیدا کنند که این راحت نیست و سعی کنند آن را بدست بیاوردند. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که اگر اول ابتدای بازی به گل تبدیل می‌شد، کارمان راحت می‌شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار