بازار ارز اصفهان همزمان با دیگر شهرهای کشور، روند کاهشی نرخ دلار و دیگر ارزها را تجربه می کند و امروز دلار در این شهر با قیمت ۱۰ هزار تومان معامله می شود.
کد خبر: ۶۶۲۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ 02 October 2018

به گزارش تابناک : به دنبال ایجاد موج کاهش قیمت ارز که از روز گذشته در بازارهای شهرهای مختلف کشور آغاز شده است، بازار ارز اصفهان با تمرکز در خیابان سپه امروز شاهد انبوه جمعیتی است که برای فروش ارز به ویژه دلار راهی این خیابان شده اند.

خیابان سپه که در روزهای گذشته محل جولان دلالان ارز تبدیل شده بود امروز برای فروش دلار به کمترین نرخ، به تلاطم افتاده بود. مردمی که با دلارهای خریداری شده در زمان اوج افزایش قیمت ها امروز به این خیابان پا گذاشته اند حالا حاضر اند ارزهای خود را با قیمت ۱۰ هزار تومان نیز به فروش برسانند.

هرچند برخلاف تعداد فروشندگان انبوه، تعداد خریداران اندک اند و این رویه درست برخلاف روزهای گذشته این بازار است.

صرافی های مجاز واقع در خیابان سپه نیز از روند کاهشی قیمت ها خبر می دهند و پیش بینی می کنند در روزهای آینده این روند همچنان ادامه داشته باشد.

با توجه به اینکه اصفهان یکی از شهرهای تعیین کننده در نرخ ارز در کنار شهرهای مشهد و تهران به شمار می رود، نوسانات در بازار ارز آن موجب کم شدن تب و تاب کلی نرخ ارز در دیگر بازارهای کشور نیز شده است.

خبرها از برخی بازارهای غیررسمی ارز در اصفهان نیز حاکی از فروش دلار با نرخ ۱۳ تا ۱۵ هزار تومان و خرید به نرخ ۹ هزار تومان است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار