11 مهر در فوتبال اميدهاي ايران صورت مي‌گيرد
تيم فوتبال اميد صباي قم در ديداري از سومين هفته رقابت مدعيان صعود به ليگ برتر فوتبال اميد باشگاه‌هاي كشور برابر خيبر خرم‌آباد صف‌آرايي مي‌كند.
کد خبر: ۶۶۲۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳ 01 October 2018

به گزارش تابناک قم، فوتبالیست‌های امید صبای قم که سال گذشته در لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های ایران حضور داشتند و با کسب نتایج ضعیف به لیگ دسته اول سقوط کردند، امسال با چند تغییر به دنبال بازگشت مجدد به بازی‌های لیگ برتر هستند.

امیدهای صبای قم که پیش از این دو بار به لیگ برتر راه یافته و دو سال بعد به لیگ دسته اول سقوط کرده‌اند، امسال با سرمربیگری رحیم راسخ و مربیگری مسعود خسروی در گروه دوم مرحله مقدماتی فصل 98 – 1397 لیگ دسته اول امیدهای ایران با حریفان رقابت می‌کنند.

در این گروه تیم‌های خیبر خرم‌آباد، شهرداری تبریز، آلومینیوم سازی اراک، سپاهان درود، بعثت کرمانشاه، سپاهان اصفهان، شهرداری اردبیل و فولاد نوین یزد به شکل رفت و برگشت رقابت می‌کند تا دو تیم صعود کننده به مرحله نهایی رقابت‌ها مشخص شوند.

امیدهای صبای قم در هفته نخست این بازی‌ها در ورزشگاه شهید جعفر حیدریان قم میزبان تیم مدعی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بودند اما در میان ناباوری علاقمندان به فوتبال با نتیجه عجیب 6 بر صفر به میهمان خود باختند تا شروع بسیار بدی در لیگ امسال داشته باشند.

نماینده فوتبال قم که به دلیل مواجهه با مشکلات مالی، نبود مدیریت در باشگاه فرهنگی ورزشی صبا و عدم حمایت استانداری قم از این باشگاه با موانع و محدودیت‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، در هفته دوم رقابت‌ها استراحت داشت و حالا فرصت خوبی دارد تا با آمادگی کامل به مصاف خیبر خرم‌آباد برود.

دیدار دو تیم امیدهای صبای قم و خیبر خرم‌آباد از سومین هفته نیم‌فصل نخست مرحله گروهی رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور نخستین مسابقه خارج از خانه شاگردان راسخ است که از ساعت 15:30 دقیقه عصر روز چهارشنبه یازدهم مهر ماه در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار