بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان اصفهان درروزهای 11 تا 14 مهرماه، با هدف رونق بخش ساخت و ساز برپا می‌شود.
کد خبر: ۶۶۲۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ 01 October 2018
به گزارش تابناک : این نمایشگاه که با حضور 150 شرکت از 10 استان کشور در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برگزار خواهد شد، شرایطی فراهم می‌کند تا فعالان عرصه‌های مرتبط با صنعت ساختمان به معرفی محصولات و تولیدات خود در فضایی بالغ بر 9 هزار مترمربع بپردازند.
 
در این نمایشگاه همچنین نمایندگانی از کشورهای چین و ترکیه نیز حضور خواهند داشت تا بازار مسکن ایران و هم‌چنین توانمندی شرکت‌های ایرانی برای توسعه‌ همکاری‌های بین‌المللی را محک بزنند.
 
نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان اصفهان که جایگاه خود را به عنوان یکی از مهمترین نمایشگاه‌های حوزه صنعت ساختمان کشور تثبیت کرده، در طول 21 دوره برگزاری، به محلی برای عرضه توانمندی‌ها و ارائه آخرین دستاوردها و ایده‌های نوین در صنعت ساختمان تبدیل شده و بسیاری از کارشناسان، فعالان این حوزه، دانشجویان و علاقمندان به صنعت ساختمان در آن حضور می‌یابند.
 
نمایشگاه امسال، بخش‌های مختلفی را در خود جای داده که هر یک، مخاطبان و علاقمندان خاصی خواهند داشت. در بخش «تجهیزات الکتریکی و مکانیکی» موضوعاتی مانند انواع کلید و پریز، لامپ و محصولات نورپردازی، سیم، کابل و تابلو برق، آسانسور و پله برقی و لوله و اتصالات به نمایش گذاشته خواهد شد. در حوزه «سبک‌سازی و مقاوم‌سازی ساختمان»، شرکت کنندگان مختلف از سازه‌ها و خانه‌های پیش‌ساخته، انواع عایق‌های رطوبتی و حرارتی و انواع دیوارها، جداکننده‌ها و سقف‌های پیش‌ساخته رونمایی می‌کنند. در قسمت «تولیدات و محصولات دکوراسیون داخلی خانه و آشپزخانه» نیز شاهد نمایش کابینت آشپزخانه، شیرآلات ساختمانی، دکوراسیون مدرن، نمای داخلی، انواع کف‌پوش،  پوشش ساختمانی، رنگ و انواع کاغذهای دیواری و نرده، حفاظ، پله و جان پناه خواهیم بود.
 
در حوزه «نما و پوشش‌های خارجی ساختمان» دستاوردهای شرکت‌ها در بخش پوشش سقف و دیوارهای بیرونی، انواع درب و پنجره و انواع عایق‌های حرارتی در معرض بازدید عمومی قرار می‌گیرد. «مصالح اولیه ساختمانی» بخش دیگری از این نمایشگاه خواهد بود که به ارائه دستاوردهای شرکت‌ها در حوزه‌های بلوک، بتن، آجر و سفال، گچ و سیمان و آهن و فولاد می‌پردازد. در این نمایشگاه همچنین تشکل‌ها، انجمن‌ها، اصناف و نشریات مرتبط با حوزه صنعت ساختمان نیز حضور دارند که در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های علم و فناوری و شهرک‌های علمی و تحقیقاتی، غنای ویژه‌ای به نمایشگاه می‌بخشند.
 
شرکت‌های معتبری همچون نماچین، کالای ساختمانی آباده، نما آلومینیوم، کوبه، آجر زیگورات، بهریزان، کلار، شادان گستر، پارس زنده رود پلاست، یزدبسپار، لوله‌گستر گلپایگان و یکتای زاینده‌رود از جمله برندهای مطرحی به شمار می‌روند که از استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، آذربایجان شرقی، فارس، البرز، گلستان، گیلان و چهارمحال و بختیاری در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان اصفهان حضور خواهند داشت.
 
این نمایشگاه در حالی برگزار می‌شود که صنعت ساختمان ایران طی سال‌های اخیر نیازمند ارائه برنامه‌ جامع به منظور خروج از رکود بوده است. نگاهی گذرا به گردش اقتصاد کشور بیانگر این نکته است که پس از درآمدهای نفتی و صنایع وابسته به آن، بیشترین سهم از تولید ناخالص ملی در اختیار صنعت بزرگ ساختمان و زیرشاخه‌های آن است. این جایگاه مهم در کنار رشد روزافزون دانش و فناوری و تکنولوژی‌های نوین که توجه به نیازهای روز بشر همچون کاهش مصرف انرژی و رعایت استانداردهای ایمنی در تولید سازه‌ها و تاسیسات در کنار توجه به نیازهای ارگونومیک و فرهنگی که به زیبایی سازه‌ها و رفاه، طراوت و شادابی هر چه بیشتر شهروندان همراه با حفظ ثروت ملی منجر می‌شود، نشانگر جایگاه مضاعف این صنعت بزرگ کشور به‌ویژه در عرصه اقتصاد کشور است.
 
بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان اصفهان طی روزهای 11 تا 14 مهرماه امسال و طی ساعات 16 تا 22 برپا خواهد بود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار